Strona 1 z 1

szarpie i nie jedzie

: sob paź 20, 2012 17:54
autor: ZgL
Hmm, problem jaki dotknął moje auto to: przy ruszaniu i w trakcie jazdy pyrkocze i szarpie ciężko jest mu sie zebrac :-(
dopiero po przekroczeniu 3000 obr czuć ze te auto jedzie, problemem może być brudna przepustnica? zapchany filtr powietrza? czy to coś innego. Nie dawno wymieniałem świece i kable, ponieważ problem był podobny ale raczej to nie możliwe ze po 1500km mogło stac sie to samo. Dodam, że auto posiada instalacje LPG i także pali mi olej 1000km-1l oleju auto jezdzi na krótkich dystansach tylko po miescie. Czy pomocą w tym problemie bedzie podlaczenie pod komputer? :?

szarpie i nie jedzie

: pn paź 22, 2012 10:19
autor: marcin7x5
Czy na gazie zachowuje sie tak samo jak na bezynie? czy problem wystepuje tylko na jexdzie LPG?

szarpie i nie jedzie

: śr paź 24, 2012 20:39
autor: ZgL
tak na benzynie i na gazie jest tak samo, dzisiaj przejechalem 50km i udalo mi sie go rozpedzic powyzej 4500 obrotow i bylo znowu mocne szarpniecie poczym zaczal silnik pracowac normalnie nawet po ponownym zapaleniu praca jest rowna. Moze jakis czujnik szwankuje? i pytanie mam czy te silniki 1.6 posiadaja osobne cewki na kazdy cylinder?

szarpie i nie jedzie

: czw paź 25, 2012 09:54
autor: marcin7x5
Zależy jaki masz silnik. Podaj kod silnika. Jeżeli masz AZD lub BCB to masz oddzielne cewki na każdą ze świec. Jeżeli masz inne to masz tradycyjnie świece i przewody zapłonowe, Warto podpiąc pod kompa i sprawdzic wypadanie zapłonów. Tak z ciekawości to filtr paliwa kiedy wymieniałeś?

szarpie i nie jedzie

: pt paź 26, 2012 21:00
autor: ZgL
wstyd sie przyznac:P jutro wymienie wszystkie filtry i pojade na komputer wiec jak cos pokaze to napewno napisze.

szarpie i nie jedzie

: pt lis 02, 2012 21:36
autor: ZgL
byłem na kompie auto bez błedne wymieniłem filtry i porządnie przepalilem je i chodzi jak tralala wiec marcin miales racje dzieki:)

szarpie i nie jedzie

: sob lis 03, 2012 19:30
autor: ZgL
niestety wymiana filtrow byla jak plaster na ranie, silnik czeka remont mechanicy powiedzieli ze sprawdza cisnienie na cylindrach gdzie juz wiadomo ze na 3 jest bardzo niskie,
- w planach maja wymiane uszczelniaczy tylko najlepiej na jakie?
- szlif gniazd zaworowych
- wymiana uszczeliki pod głowica
czy zwrócić na cos uwage? jak silnik bedzie rozebrany moze przydalo by sie jeszcze cos wymienic ?? :otepienie: