Strona 1 z 1

Cos nie tak?

: pt paź 05, 2012 16:10
autor: piotergti
Witam cos nie tak z Golfem 4 ?wywala wode ze zbiorniczka..

2.3 v5 swiezo kupiony a juz dymi na niebiesko ?

: pt paź 05, 2012 16:36
autor: Fafik258
Pewnie przegrzany.... Silni zajebisty, też bym takim polatał ale w pl za duże koszty utrzymania. Męcz tego gościa może pokryje całość kosztów. Takie rzeczy, że bierze olej lub siada uszczelka pod głowicą dają objawy dużo wcześniej i nie dzieją się z dnia na dzień. Także chłopina wiedziała doskonale, że coś jest nie halo.
Jak już będzie głowica zwalona to nie zrób tego błędu, że zapomnisz o pierścieniach.

2.3 v5 swiezo kupiony a juz dymi na niebiesko ?

: pt paź 05, 2012 16:56
autor: piotergti
No wlasnie pewnie masz racje co dalej?

2.3 v5 swiezo kupiony a juz dymi na niebiesko ?

: pt paź 05, 2012 17:09
autor: piotergti
A jak myslicie , jesli silnik sie nie grzeje temp max 90 stopni zachowuje sie ok poza kopceniem.. moje pytanie brzmi czy da rade zrobic nim 1000KM? czyli trase do Polski bo w pl wiadomo ze koszta naprawy mniejsze i zrobilbym caly remont u zaufanego mechanika :)

2.3 v5 swiezo kupiony a juz dymi na niebiesko ?

: pt paź 05, 2012 21:41
autor: Paweł Marek
piotergti, opisałeś w pierwszym poście że wywala wodę ze zbiorniczka to już coś przecież znaczy. Możesz nie dojechać.

2.3 v5 swiezo kupiony a juz dymi na niebiesko ?

: pt paź 05, 2012 22:59
autor: piotrek gti_abf
Jeśli chodzi o wymianę pierścieni to konieczna nie jest, ale może być tak że będziesz musiał auto dwa razy naprawiać bo: jak będzie kumaty mechanik to weźmie i sprawdzi Ci ciśnienie sprężania na tłokach (bo nie każdy mechanik to robi) i może się okazać że będzie w porządku, ale jak będziesz miał zapieczone pierścienie zgarniające (olejowe) to ciśnienie na tłokach będzie ale silnik będzie brał olej i dymił na niebiesko w dalszym ciągu, choć to mało prawdopodobne ale możliwe, głównie zależy to od wymiany oleju czy była wymiana na czas czy auto jeździło latami bez wymiany.