Cos nie tak?

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piotergti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt paź 05, 2012 15:16

Cos nie tak?

Post autor: piotergti » pt paź 05, 2012 16:10

Witam cos nie tak z Golfem 4 ?wywala wode ze zbiorniczka..
Ostatnio zmieniony śr gru 05, 2012 19:36 przez piotergti, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

2.3 v5 swiezo kupiony a juz dymi na niebiesko ?

Post autor: Fafik258 » pt paź 05, 2012 16:36

Pewnie przegrzany.... Silni zajebisty, też bym takim polatał ale w pl za duże koszty utrzymania. Męcz tego gościa może pokryje całość kosztów. Takie rzeczy, że bierze olej lub siada uszczelka pod głowicą dają objawy dużo wcześniej i nie dzieją się z dnia na dzień. Także chłopina wiedziała doskonale, że coś jest nie halo.
Jak już będzie głowica zwalona to nie zrób tego błędu, że zapomnisz o pierścieniach.



piotergti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt paź 05, 2012 15:16

2.3 v5 swiezo kupiony a juz dymi na niebiesko ?

Post autor: piotergti » pt paź 05, 2012 16:56

No wlasnie pewnie masz racje co dalej?
Ostatnio zmieniony śr gru 05, 2012 19:34 przez piotergti, łącznie zmieniany 2 razy.



piotergti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt paź 05, 2012 15:16

2.3 v5 swiezo kupiony a juz dymi na niebiesko ?

Post autor: piotergti » pt paź 05, 2012 17:09

A jak myslicie , jesli silnik sie nie grzeje temp max 90 stopni zachowuje sie ok poza kopceniem.. moje pytanie brzmi czy da rade zrobic nim 1000KM? czyli trase do Polski bo w pl wiadomo ze koszta naprawy mniejsze i zrobilbym caly remont u zaufanego mechanika :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

2.3 v5 swiezo kupiony a juz dymi na niebiesko ?

Post autor: Paweł Marek » pt paź 05, 2012 21:41

piotergti, opisałeś w pierwszym poście że wywala wodę ze zbiorniczka to już coś przecież znaczy. Możesz nie dojechać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
piotrek gti_abf
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: śr lut 23, 2011 01:32
Lokalizacja: okolice Wielunia

2.3 v5 swiezo kupiony a juz dymi na niebiesko ?

Post autor: piotrek gti_abf » pt paź 05, 2012 22:59

Jeśli chodzi o wymianę pierścieni to konieczna nie jest, ale może być tak że będziesz musiał auto dwa razy naprawiać bo: jak będzie kumaty mechanik to weźmie i sprawdzi Ci ciśnienie sprężania na tłokach (bo nie każdy mechanik to robi) i może się okazać że będzie w porządku, ale jak będziesz miał zapieczone pierścienie zgarniające (olejowe) to ciśnienie na tłokach będzie ale silnik będzie brał olej i dymił na niebiesko w dalszym ciągu, choć to mało prawdopodobne ale możliwe, głównie zależy to od wymiany oleju czy była wymiana na czas czy auto jeździło latami bez wymiany.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości