Strona 1 z 1
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
: pn wrz 03, 2012 17:32
autor: piter91
Witam! Od wczoraj jestem wlascicielem prawdopodobnie niezlego repcia lub zaniedbanego golfa...
problem jest taki ze dlawi sie przy starcie, trzeba go ciut na sprzegle i wiecej gazu trzymac i kiepsko jakos przyspiesza, powyzej 3 tys jest lepiej ale szalu tez nie ma. Ma ktos jakas koncepcje?? Na benzynce jest lepiej niz na gazie ale objawy te same
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
: wt wrz 04, 2012 00:58
autor: majekMK2
napisz kolego coś więcej o nim jaka instalacja czy sekwencja ??moze byc cos nie tak z przepustnica
sprawdzałeś błędy??
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
: wt wrz 04, 2012 07:14
autor: piter91
nie mialem na wet kiedy podjechac do mechanika, moze dzis sie wybiore.
instalacja gazowa jest zwykla firmy BRC.
z miejsca nie ma sily ruszyc, dlawi sie ale na benzynie jest podobnie tyle ze troszke lepiej i na trasie nie czuc tych 150km tylko polowe tego.
pod gorke nie przyspieszy a nawet spada ciut predkosc az strach jest wyprzedzac inne pojazdy totalna masakra
aa i po 3 tys obrotow jest lepiej ale to przyspieszenie marne bardzo, ostatni moj golf 1.9td lepiej sie zbieral
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
: wt wrz 04, 2012 09:31
autor: majekMK2
Sprawdz sobie bledy bedzie lepiej dojsc do tego albo przepustnica moze rozrzad przestawiony
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
: śr wrz 12, 2012 16:40
autor: rysiektr
Sprawdź podciśnienie z kolektora ssącego do kompa czy nie jest przerwane albo coś..
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
: czw paź 11, 2012 12:22
autor: piter91
Witam ponownie! bylem dzis u mechanika i pokazalo 3 błedy, sonda, wtryskiwacz i czujnik cylindra...
po skasowaniu zostal tylko czujkin cylindra i mam takie pytanie jaki koszt wymiany i czy to napewno pomoze??
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
: czw paź 11, 2012 13:32
autor: rysiektr
piter91 pisze:błedy, sonda, wtryskiwacz i czujnik cylindra...
a czy mechanik coś powiedział czym mogą być spowodowane błędy ?? Auto nadal chodzi jakby chciało a nie mogło ?? Sprawdziłeś to podciśnienie ? Błąd sondy i wtryskiwacza może być spowodowany przez instalację gazową a czujnik cylindra to rozumiem, że chodzi o czujnik spalania stukowego ? Bo innych czujników cylindra nie ma w ABFie i nie wiem czy wszystkie ABFy ale te z którymi ja miałem do czynienia miały 2 czujniki spalania stukowego obok siebie.
to te zaznaczone na żółto
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
: pt paź 12, 2012 00:08
autor: piter91
ze to wina instalacji gazowej a co do czujnika cylindra to cos mowil o zaplonie i rozrzadzie... po skasowaniu tych 2 bledow ta sama padaka.
sprawdzalem i jest ok. Szczerze to nie wiem a na kompie nie bylo napisane czy to czujnik 1 lub 2 czy cos w podobie.
Nie wiem co robic czy jest sens go naprawiac...
a moze masz jakiegos dobrego mechaniora ktory by to ogarnol, a moze sam nim jestes? he
jestesmy z tego samego miasta wiec nie ma problemu
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
: pt paź 12, 2012 15:50
autor: Paweł Marek
Masz dwa czujniki stuków
http://obrazki.elektroda.pl/7878162400_1347648244.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tym że jśli na gazie jest to samo i nie jest to instalacja sekwencyjna LPG to możesz to na razie zostawić. Zainteresuj się ogólnym sprawami: ciśnienie sprężania, ustawienie rozrzadu , czy właściwie jest wsadzony aparat zapłonowy, czy dolot nie jest zdławiony przez zbyt mały mikser albo dodatkowo założoną zwężkę , stan kabli, świec - to sa częste sprawy przy montażu LPG.
Chodzi o to że przy I i II generacji gazu całe sterowanie silnika nie ma wielkiego wpływu na jego moc . Więc podejrzewam że jest to usterka bezpośrednio związana z niewłaściwym montażem LPG
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
: sob paź 13, 2012 10:32
autor: piter91
Instalacja gazowa jest II generacji... Aparat niby sprawdzal mechanik i mowil ze jest ok, swiece wymienilem, przewody tez sa ok
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
: pt paź 19, 2012 22:02
autor: piter91
juz wszystko jasne...
Rysiektr ogarnal sytuacje
rozrzad byl przestawiony no, czujnik w aparacie zaplonowym do wymiany i prawdopodobnie sonda