Strona 1 z 1

VAG Błąd 00635

: ndz lip 22, 2012 16:27
autor: pasqueee
Witam w moim autku wywala błędy:

00635 - Mn2 TvőŢT]h@ˇ~N÷%óČ4q>Šď?Z*V24ń*R`DÁÓ5˘>Ç
37-00 - Unknown Error Elaboration
00625 - F!B]Bhíö *Ç52Pm6A±,c
27-00 - Unknown Error Elaboration
00668 - \H2eqqŮÜ838Sî2}ŞEÝ<-e&®w‘U
36-00 - Unknown Error Elaboration

Konkretniej chodzi mi o 00635:
- sprawdziłem sonda na białych przewodach nie ma oporności
- podłączenie pod gniazdo nowej sondy NGK 4-pin, kasacji błędów znów pokazuje się 00635 (sonda zdjęta izolacja z przewodów i podłączenie pod gniazdo)

Czy ktoś przerabiał już ten temat? Dodam że spalanie oscyluje w granicach 10l, a dużo wędruje po mieście.

P.S. Na kostce był lekki zielony nalot ale oczyściłem go kontaktem..

po pół godziny przy temperaturze 90stopni sprawdzony test vag lambda factor = 1.05 (blok 006)

Re: VAG Błąd 00635

: ndz lip 22, 2012 21:11
autor: peja2000
sprawdź czy pin 3 ma przejście do pinu 25 od strony wiązki kompa (brązowy)
sprawdź czy pin 4 ma przejście do pinu 26 od strony wiązki kompa (czarny)
sprawdź czy pin 2 ma przejście do pinu 27 od strony wiązki kompa (brązowo/czarny)
pin 1 idzie przez bezpiecznik do przekaźnika silnika więc po przekręceniu zapłonu między pinem 1 a klemą ujemna powinieneś mieć ok 12v
zdejmij wtyczkę od sondy i na pinach 1-2 powinna być rezystancja 1-5 ohm (wiązka kabli od sondy) ,
a na pinach 1-2 od strony wiązki silnika powinno być napięcie akumulatora
jeżeli sonda jest dobra to przy odpalonym silniku napięcie na pinach 3-4 oscyluje cały czas od 0-1V (tylko w tym przypadku ustawiamy miernik na napięcie zmienne)

VAG Błąd 00635

: ndz lip 22, 2012 23:51
autor: pasqueee
Dziękuje za odpowiedź, zapytam tylko czy jeśli pomiary wyjdą prawidłowo to jak sprawdzić napięcie 0,2-0,8V gdy gniazdo z wtykiem jest połączone?

VAG Błąd 00635

: pn lip 23, 2012 10:13
autor: Pablo Corrado
Wkłuć się w kabelki igłą lub szpilką.

VAG Błąd 00635

: pn lip 23, 2012 19:11
autor: pasqueee
Pin 1 - 2 komputera ( w miejscu gdzie są 4 grubsze piny kostki )
pin 2 - 27 komputera ( w miejscu gdzie są 4 grubsze piny kostki )
pin 3 - 25 komputera
pin 4 - 26 komputera

Wiązka między komputerem a kostką sondy jest ok, tester ciągłości na mierniku zaliczony.

Między pinem 1-2 sondy - brak oporności

Między pinem 1 komputera a masą podczas włączenia silnika pokazuje się napięcie ok 14V

Kable wyglądają w połączeniu trochę inaczej, silnik po odłączeniu sondy pracuje nie równo. Co o tym myślicie?

VAG Błąd 00635

: pn lip 23, 2012 20:01
autor: peja2000
skoro jest brak oporności na pinach 1-2 od strony sondy to znaczy że grzałka w sądzie jest uszkodzona,
jeśli na pinie 1 i masą jest 14v tzn ze wiązka i sterownik są ok
silnik pracuje prawidłowo po ściągnięciu wtyczki ponieważ nie koryguje dawki paliwa tylko bierze średnią z mapy
sterownik będzie łapał błąd skoro jest brak rezystancji na grzałce,
masz możliwość sprawdzić czy napięcie oscyluje 0-1V na pinach 3-4 przy odpalonym i rozgrzanym silniku??

VAG Błąd 00635

: pn lip 23, 2012 22:21
autor: pasqueee
Właśnie siedzę przy autku, wróciłem z pracy więc silnik 90 stopni, odpalony. Pomiar między 3-4 pinem:

AC (zmienne): 0 V

Zauważyłem że na wyłączonym silniku pokazuje w/w błędy, podczas gdy się go już włączy występuje jedynie błąd czujnika wałka..

Podczas jazdy na bloku 006 przed jazdą lambda =1.06 po wykonaniu 5km dystansu spadło do 1.02

Re: VAG Błąd 00635

: czw lip 26, 2012 12:22
autor: peja2000
niestety sonda nie pracuje, wymień na nową i problem zniknie, pozdrawiam

VAG Błąd 00635

: czw wrz 27, 2012 12:30
autor: pasqueee
Czy do sprawdzenia/testu sondy jej masa powinna zwierać się z masą pojazdu?

VAG Błąd 00635

: ndz wrz 30, 2012 08:29
autor: XV2
Tak