Strona 1 z 1

problem z obrotami

: wt cze 26, 2012 18:52
autor: Krzychu_ManUtd
Koniec

problem z obrotami

: śr cze 27, 2012 10:49
autor: Krzychu_ManUtd
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
przekroczona wartość adaptacji
525 Lambda Sonda-G39
zwarcie do masy

Nowe problemy... Zaraz po odpaleniu strasznie nim szarpie po przygazowaniu znacznie mniej (skacza obroty) blad 525 po zagrzaniu mozna skasowac ale po przejechaniu jakiegos odcinka znowu wyskakuje (rzadziej niz blad 561) , na gazie obroty mniej skacza niz na benzynie, temperatura wzrasta do 90 na blacie to na kompie pokazuje ze jest 106 stopni po przejechaniu jednak znowu spada do 80. Wczoraj jak wymienilem czujnik temp. to pokrecilem tymi imbusowymi srubami na monowtrysku bo myslalem ze sa od regulacji obrotow na biegu jalowym ale chyba jednak nie :P dlatego ciekawi mnie co to sa za sruby i do czego sluza, oraz czy mozna wyregulowac jakos obroty na biegu jalowym

problem z obrotami

: pt cze 29, 2012 18:22
autor: Paweł Marek
nie można sa zapisane w pamięci sterownika. "Zwarcie sondy do masy" to z reguły norma i to wynika ze sposobu emulacji sondy podczas pracy silnika na LPG. Sprobuj jezcze resetu sterownika szczegóły na forum, nie kręć niczym przy monowtrysku o ile to jest monowtrysk bo sa też rzadkie silniki 1.8 amerykańskie na wtrysku wielopunktowym. Potem sprawdź ustawienie rozrządu i zapłonu oraz stan świec kabli kopułki. Jeśli są stare wymień w ciemno bo moga dawać w kość nie wiadomo czego się chwytać a przyczyna jest prosta

problem z obrotami

: śr lip 04, 2012 11:31
autor: Krzychu_ManUtd
Tak jest to monowtrysk :) swiece kable kompulka palec maja przejechane 10tys przeczyscilem je i dalej to samo.... jak mam sprawdzic zaplon??

problem z obrotami

: śr lip 04, 2012 12:18
autor: rolekvr6
Musisz mieć lampę stroboskopową, tutaj jest kilka rad co do ustawiania zapłonu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=30504" onclick="window.open(this.href);return false;

problem z obrotami

: pn lis 04, 2013 03:51
autor: Krzychu_ManUtd
temat do zamkniecia walnieta sonda lambda wymieniona na nowa i uszczelka pod monowtryskiem tez juz lapala lewego powietrza