Strona 1 z 1

wymiana prowadnicy bagnetu

: czw maja 10, 2012 01:31
autor: krynty
Witam,
posiadam golfa IV 1.6 SR.

Przy wymianie oleju pękła mi prowadnica bagnetu.. pokruszyła się na tak małe części, że nie jestem w stanie odczytać nic z niej..
Zakupiłem nową..
Oleju powinno być w miare... ale w tym momencie bagnet ledwo co macza się w oleju..
Nie mogę dobrze włożyć nowej prowadnicy.. nie wiem czy mam wbijać ją siłowo, aż ładnie wsunie się do końca na ten uchwyt.. czy może zakupiłem złą rurkę... bo widac gołym okiem, że rurka nie weszła do końca na zaczep..

Dana prowadnica na pierwszy rzut oka wygląda tak... http://193.23.48.219/rurka-lejek-miarki ... 02376.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Fachowcy... użyć siły, czy może jakieś inne rozwiązanie zastosować...

wymiana prowadnicy bagnetu

: czw maja 10, 2012 07:31
autor: feniks
krynty pisze:użyć siły
aż zaskoczy :bigok:

wymiana prowadnicy bagnetu

: czw maja 10, 2012 09:17
autor: Pablo Corrado
Najpierw zanurz we wrzątku ten koniec który wciskasz na króciec przy silniku - zmięknie, ładnie wskoczy a potem wystygnie i masz założone ;-)

wymiana prowadnicy bagnetu

: śr sty 15, 2014 21:36
autor: Radź
Witam, podepnę się pod temat z pytaniem: jak wygląda sprawa wymiany tej metalowej rurki która wchodzi do bloku silnika, a na którą zakłada się plastikową prowadnicę bagnetu? Mój silnik to co prawda ahf ale podejrzewam że ten element jest podobny w mk4. "Poci" mi się przy wejściu tej rurki do bloku silnika i chcę zlikwidować ten wyciek.