Strona 1 z 1

1.6 [ben+lpg] KAT 91r. problem z gaznikiem

: pn maja 07, 2012 21:07
autor: picitph
Witam, pierwszy powód mojego tematu to brak ssania. Dzieje się to na benzynie oraz na lpg, po prostu nie ma ssania.
Drugim powodem jest to iż aby jechać na benzynie trzeba albo mieć pedał gazu wciśnięty 1mm albo 4/5 badź full, inaczej jak dodam 2/5 pedału gazu silnik pojedzie max 1s i nie jedzie, po 2s szarpnie i pojedzie znowu 1s. ;D

1.6 [ben+lpg] KAT 91r. problem z gaznikiem

: pn maja 07, 2012 22:58
autor: kopytko
kolego jaki masz ten silniczek?? na gaźniku?? w jakich okolicznościach powstał problem, czy z dnia na dzień czy podczas jazdy ? Czym więcej szczegółów, więcej ktoś pomoże bo będzie wiadomo za co się złapać.
PS. Na gazie nie ma ssania , a modelu silnika BG nie kojarzę.Chyba ,że to chodzi B(benzyna)G(gaz) :)

1.6 [ben+lpg] KAT 91r. problem z gaznikiem

: wt maja 08, 2012 07:50
autor: picitph
Tak, jest to silniczek na gaźniku ;D

Problem ten jest od kiedy mam golfika ;D zimę jakoś przeżyłem, dwa miesiące jakoś mi się udało, ale jeśli nie naprawie tego do następnej zimy to nie będę nadal chciał golfika już ;D

1.6 [ben+lpg] KAT 91r. problem z gaznikiem

: wt maja 08, 2012 14:47
autor: Lipek81
Dławi się przy przyspieszaniu? Tak to można nazwać? Na wolnych obrotach chodzi normalnie, a po dodaniu gazu tak, jakby się silnik na chwilę wyłączał?

1.6 [ben+lpg] KAT 91r. problem z gaznikiem

: wt maja 08, 2012 22:31
autor: picitph
Tzn. z wolnymi jest też pewien problem. Dokładniej taki ze czasem jak na luzie dodamy gazu 1/3 to silnik schodząc z obrotów czasem zgaśnie, raz na dwadzieścia ;D

Jeśli mam ciepły silniczek (jazda na gazie), staje pod domkiem wieczorkiem, przełączę na benz to czasem zgaśnie, wtedy przełączę na gaz, odpalę, przełączę drugi raz to czasem zgaśnie a czasem będzie chodził. Zazwyczaj, dodaje gazu 2500 obrotów i na benzynę, jeszcze lekkie depnięcie i chodzi na benzynie.

Z dławieniem to tak:

- na luzie: wolne obroty, *#cenzura#* w pedał gazu i 5000 obrotów jest, chciałbym utrzymać mu dwa lub trzy tysiące nie ma szans, traci obroty - dzieje sie tak na ciepłym i zimnym

- jazda:
na zimnym koszmar/masakra odpalenie (brak ssania), trzeba trzymać pedał gazu. Jak z jazda? Ruszaniem? Czasem trzymam 1400 obrotów i powoli sprzęgło i tak sobie zgaśnie. Odpalę znów 14000 obrotów trzymam, powoli sprzęgło i pojedzie. Leciutko pedału nawet nie 1/10 to będzie jechał, czasem tylko jakby nie dostawał benzyny. Druga opcja na benzynie jest *#cenzura#* w pedale gazu, wtedy jedzie jak szalony, nie szarpnie ;D


Dokładnie Lipek81, tak jakby silnik gasł.

1.6 [ben+lpg] KAT 91r. problem z gaznikiem

: śr maja 09, 2012 11:34
autor: Lipek81
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p5563839" onclick="window.open(this.href);return false; - tutaj sobie poczytaj.

1.6 [ben+lpg] KAT 91r. problem z gaznikiem

: śr maja 09, 2012 21:17
autor: picitph
Troszkę poczytałem, uważasz, że kupno gaźnika z allegro bądź złomu (oczywiście założmy że sprawny) zakończyło by ten problem? Czy po takiej wymianie trzeba regulować?

1.6 [ben+lpg] KAT 91r. problem z gaznikiem

: czw maja 10, 2012 11:17
autor: Lipek81
Nie, chyba, że masz gaźnik całkowicie uszkodzony itp. Trzeba stwierdzić, co jest uszkodzone wtedy decydować.

1.6 [ben+lpg] KAT 91r. problem z gaznikiem

: czw maja 10, 2012 14:15
autor: picitph
Poszukałem trochę i znalazłem odłączony jakiś kabelek, o 17 wrzuce go