Strona 1 z 1

.....

: sob mar 17, 2012 23:01
autor: btard
............................................................

niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu

: sob mar 17, 2012 23:36
autor: stonefree
Sprawdź, czy ktos nie odpiął jednego czujnika ciśnienia oleju, bo chyba masz tam 2.

niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu

: sob mar 17, 2012 23:38
autor: btard
....................

niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu

: ndz mar 18, 2012 09:15
autor: PinkFloyd
cisnienie oleju i czujnik dokonuje pomiaru pow pewnej wart obrotow ze sie nie pali na jalowym to nie znaczy ze jest cisniwnie, sprawdz czujnik kostke i wkrec manometr lub odma sie czyms zapchala i brak cisnienia oleju w glowicy, po fakturze widac ze albo zamarzla odma lub pekl pasek rozrzadu, to co nie mozesz odczytac to honowanie cylindrow czyli szlif maszyna czyli taki wzorek jak choinka na gladzi, mam nadzieje ze byly nowe pierscienie bo to wada branie oleju przez ten silnik ale taka kompletna robota to musialy byc dane nowe, a faktura z jakiej jest daty? To bedziesz wiedzial czy zamarzla odma czy poszedl wczesniej pasek

niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu

: ndz mar 18, 2012 18:10
autor: grg474
czujnik ciśnienia oleju masz przykręcony do głowicy - po otwarciu maski na silniku po prawej stronie pod plastikową osłoną głowicy widoczny z kierunku chłodnicy pojedynczy przewód - czyli dokładnie nad zaworem EGR.

niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu

: pn mar 19, 2012 13:36
autor: btard
....................

niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu

: pn mar 19, 2012 15:43
autor: marcin7x5
Ja mam zielony jeżeli chodzi o kolor. Radziłbym ci jednak sprawdzić ciśnienie oleju.

niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu

: pn mar 19, 2012 16:22
autor: btard
....................

Re: niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km

: wt mar 20, 2012 14:13
autor: valerio
PinkFloyd pisze: mam nadzieje ze byly nowe pierscienie bo to wada branie oleju przez ten silnik
Witam
małe sprostowanie do wypowiedzim kolegi - nie zgodzę się z kolegą, coraz częściej spotykam, że w tych silnikach olej wywalany jest przez odmę bezpośrednio do przepustnicy i nie jest to winą jak wiesz pierścieni, a mit wady silnika-pierściweni narasta i staje się coraz donośniejszy

Re: niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km

: wt mar 20, 2012 14:41
autor: PinkFloyd
valerio pisze:
PinkFloyd pisze: mam nadzieje ze byly nowe pierscienie bo to wada branie oleju przez ten silnik
Witam
małe sprostowanie do wypowiedzim kolegi - nie zgodzę się z kolegą, coraz częściej spotykam, że w tych silnikach olej wywalany jest przez odmę bezpośrednio do przepustnicy i nie jest to winą jak wiesz pierścieni, a mit wady silnika-pierściweni narasta i staje się coraz donośniejszy
a ja sie nie zgodze z Tobą silnik 1.4 16V BBY po 2003r nie ma odmy do przepustnicy, jak jeździsz do 3000 obr nie pali oleju, na trasie tak i nawet do 0,5l na 1000km tylko jazdy na trasie i tak maja od nowosci, po wymianie pierscieni nie na kilku elementowe jak są fabrycznie, auto nie pali nic oleju ale zuzywa wiecej paliwa i obroty w tym silniku na jałowym 640 wtedy sa lekko za male na klimie na ok 800 jest wtedy ok, w sprawnym 1.4 16v jeźdzac po miescie nie odczujesz zużywania oleju, ja w swoim A2 BBY 1.4 16v jak jeździ zona po miescie po 10 tys km nie wymaga dolewki, jazda na trasie min ponad 300km i ubedzie 100ml. Spręzanie ok , nawet jazda po 5km po miescie zima brak nalotu-masła- te silniki tak maja, a jak Ci zamarźnie odma i przytrzesz to wtedy jest to na potęge, ale silniki po 2003r sa tej wady pozbawione.

niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu

: wt mar 20, 2012 15:33
autor: Fafik258
PinkFloyd napisał(a): mam nadzieje ze byly nowe pierscienie bo to wada branie oleju przez ten silnik


Witam
małe sprostowanie do wypowiedzim kolegi - nie zgodzę się z kolegą, coraz częściej spotykam, że w tych silnikach olej wywalany jest przez odmę bezpośrednio do przepustnicy i nie jest to winą jak wiesz pierścieni, a mit wady silnika-pierściweni narasta i staje się coraz donośniejszy
valerio napisał(a):

PinkFloyd napisał(a): mam nadzieje ze byly nowe pierscienie bo to wada branie oleju przez ten silnik


Witam
małe sprostowanie do wypowiedzim kolegi - nie zgodzę się z kolegą, coraz częściej spotykam, że w tych silnikach olej wywalany jest przez odmę bezpośrednio do przepustnicy i nie jest to winą jak wiesz pierścieni, a mit wady silnika-pierściweni narasta i staje się coraz donośniejszy



a ja sie nie zgodze z Tobą silnik 1.4 16V BBY po 2003r nie ma odmy do przepustnicy, jak jeździsz do 3000 obr nie pali oleju, na trasie tak i nawet do 0,5l na 1000km tylko jazdy na trasie i tak maja od nowosci, po wymianie pierscieni nie na kilku elementowe jak są fabrycznie, auto nie pali nic oleju ale zuzywa wiecej paliwa i obroty w tym silniku na jałowym 640 wtedy sa lekko za male na klimie na ok 800 jest wtedy ok, w sprawnym 1.4 16v jeźdzac po miescie nie odczujesz zużywania oleju, ja w swoim A2 BBY 1.4 16v jak jeździ zona po miescie po 10 tys km nie wymaga dolewki, jazda na trasie min ponad 300km i ubedzie 100ml. Spręzanie ok , nawet jazda po 5km po miescie zima brak nalotu-masła- te silniki tak maja, a jak Ci zamarźnie odma i przytrzesz to wtedy jest to na potęge, ale silniki po 2003r sa tej wady pozbawione.


Ale offtop, ...założyciel tematu nie ma ciśnienia oleju

niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu

: wt mar 20, 2012 17:26
autor: grg474
btard pisze:Wypiąłem dzisiaj czujnik ciśnienia oleju - wylał się z niego olej, wyczyściłem styki i na 10s było okej, do czasu aż się znowu zalało.
macie przecież przyczynę i metodę usunięcia - wymiana :bigok: