Strona 1 z 1

Strzały i odcięcie 1.8t

: czw lut 09, 2012 18:50
autor: albert241
witam ostatnio zauważyłem że jak przekręcę mojego golfa 1.8t 150km to przy 6 tysiacach zaczyna się tak jakby odcięcie a mianowicie nie wchodzi dalej na obroty i strzela w tłumniku maxymalnie dodam że mam instalacje lpg i na niej jest ten sam objaw co moze byc tego przyczyną ??

Strzały i odcięcie 1.8t

: czw lut 09, 2012 18:53
autor: piotreksz455
lewe powietrze prawdopodobnie..

Strzały i odcięcie 1.8t

: czw lut 09, 2012 18:55
autor: marcin7x5
To normalne, że silnuik zaczyna przerywać. Na tym polega odcinka a więc zabezpieczenie silnika przed uszkodzeniem. Złym objawem byłoby gdybyś nie miał tej odcinki lub miał ją dużo szybciej.
ps. do ilu obr/min chciałbyś ten silnik kręcić?

Strzały i odcięcie 1.8t

: czw lut 09, 2012 18:58
autor: piotreksz455
marcin7x5 ale kolega pisze ze ma strzay w tumniku

Strzały i odcięcie 1.8t

: czw lut 09, 2012 20:24
autor: marcin7x5
Tak tylko jak silnik ma odcinke to w tym momencie są takie objawy w tłumiku. No chyba, że strzela mu podczas normalnej jazdy czy biegu jałowego. Ale tego jasno nie napisał.
6 tysiacach zaczyna się tak jakby odcięcie a mianowicie nie wchodzi dalej na obroty i strzela w tłumniku maxymalnie

Strzały i odcięcie 1.8t

: czw lut 09, 2012 23:42
autor: Qto
moc max masz przy 5700obr/min...jednak czerwony pole (u mnie odcina równo z czerwonym polem na obrotku) jest trochę "wyżej" niż 6tysi...nie wiem przy jakich obrotach odcinają 1.8T, ale wydaję mi się że Twój jednak robi to trochę za szybko - proponuję diagnostykę vagiem :bajer:

Strzały i odcięcie 1.8t

: pt lut 10, 2012 15:17
autor: albert241
macie racje że odcięcie musi być ale napewno nie powinno być przy 5,800 obrotach/min tylko przy 7 tys na youtubie jest dużo filmików i tam odciecie jest przy ponad 7 tys. obrotów i dla tego nie wiem co mu dolega jak bede miał chwilkę to nagram to i wam pokaże

Strzały i odcięcie 1.8t

: pt lut 10, 2012 15:21
autor: Qto
Qto pisze:proponuję diagnostykę vagiem