Strona 1 z 1
wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.
: czw lut 09, 2012 00:03
autor: Kubson44
wymieniłem zaworek elektryczny na przewodzie podcisnieniowym od pochłaniacza oparów
jak w temacie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=297690" onclick="window.open(this.href);return false;
jak przypisać ten zaworkek komputerem? do kogo jechac i gdzie sie zgłosic
ssanie wróciło auto nie gasnie jednak wydaje sie jakby cały czas był na ssaniu nawet ciepły
wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.
: czw lut 09, 2012 10:36
autor: norek111
Tego elektrozaworu nie trzeba dopisywać ani przypisywać komputerem jak napisałeś .
wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.
: czw lut 09, 2012 12:44
autor: Paweł Marek
opisz dokładnie objawy jeśli chcesz pomocy, zaworek niema nic do ssania, chyba że jego rurka do wtrysku całkiem urwana to może ale i nawet wtedy wątpliwe.
Re: wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnienio
: czw lut 09, 2012 14:29
autor: danioo
Jeżeli na rozgrzanym masz cały czas silnik na ssaniu, to powinieneś przeprowadzić adaptację przepustnicy VAG'iem, instrukcję postępowania znajdziesz na forum
wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.
: czw lut 09, 2012 23:51
autor: Kubson44
na poczatku miałem po odpaleniu auta wysokie obroty 3 tys i wiecej jechałem nim jak automatem same obroty narastały.. wymieniłem silnik krokowy problem ustał, pojawił sie nowy, na zimnym motorze po odpaleniu obroty spadały ssania nie było, podczas jazdy równiez problem podobny obroty ponizej 800, na gazie jeszcze nizej i gasł na skrzyzowaniach trzesło nim itd..
wymieniełem tez zaworek auto nie gasnie, nie ma za niskich obrotów jednak jest wrazenie ze auto jeździ jakby cały czas na ssaniu bez wzgledu na temp silnika, dzisiaj miałem nawet równe 800 obrotów jednak po pokonaniu nastepnego odcinka znowu były 1100...
w czym moze tkwic jesczze oproblem
1.8 90KM b+lpg 93 rok
wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.
: pt lut 10, 2012 10:28
autor: norek111
sprawdź podstawę wtrysku na tz. plaka