witam chciałbym zasiegnac pomocy,otóz po odpaleniu autka strasznie kopci na bialo jak lokomotywa i gryzie dym w oczy,obroty wysokie ,i delikatnie zazy sie kontrolka od ładowania,po którymś tam odpaleniu obroty trzyma 900 i dymienie w normie oraz kontrolka ladowania całkiem gasnie,co może być przyczyna,autkiem teraz nie jezdze tylko jest przepalane,dodam ze na tym mrozie pali bez zadnego kłopotu.
1,8 kr digi II dymi
: ndz lut 05, 2012 13:31
autor: Paweł Marek
ciężko pomóc bo dajesz skąpe informacje. Choćby napisz czy było tak zawsze czy wcześniej było dobrze , bo nie wiadomo czy ten swap się udał .
1,8 kr digi II dymi
: ndz lut 05, 2012 13:35
autor: zorro74
powiem tak po swapie przejechalem moze ze 150 km,no i sie nie dzialo nic,moze to wina mrozów?wrzuce może zaraz filmik
1,8 kr digi II dymi
: ndz lut 05, 2012 14:38
autor: zorro74
" onclick="window.open(this.href);return false;
1,8 kr digi II dymi
: ndz lut 05, 2012 15:16
autor: Johnatan
Para wodna lub paliwo. Na moje oko samochód na 100% pali za dużo paliwa. tak ?
1,8 kr digi II dymi
: ndz lut 05, 2012 15:20
autor: zorro74
raczej kolego para wodna nie,gryzie w oczy wiec chyba paliwo
1,8 kr digi II dymi
: ndz lut 05, 2012 15:23
autor: Johnatan
zorro74 pisze:raczej kolego para wodna nie,gryzie w oczy wiec chyba paliwo
Para wodna zawsze występuje w spalaniu mieszanki wiec jest to para i opary paliwa.. Dym to nie jest ponieważ dym niesie się dalej a para znika.
1,8 kr digi II dymi
: ndz lut 05, 2012 15:29
autor: zorro74
wiec?jaka diagnoza? według Ciebie
1,8 kr digi II dymi
: ndz lut 05, 2012 16:31
autor: Paweł Marek
Przy takich obrotach takie dymienie jest normą . A skąd się takie obroty biorą, to skąd można przypuszczać nie znając szczegółowo przebiegu swapa, coś z nim nie wyszło zapewne. Może zacznij od rzeczy najprostszej - czy linka gazu ma luz czy nie blokuje przepustnicy, i odepnij wtyczkę regulatora wolnych może dostaje nieprawidłowe sygnały z ECU
1,8 kr digi II dymi
: ndz lut 05, 2012 18:25
autor: Johnatan
zorro74 pisze:wiec?jaka diagnoza? według Ciebie
wg. mnie problem jest z układem dolotowym i paliwiem.. za duże obroty i za dużo paliwa. Silnik powinienen w takie zimno parować. Czasami warto sprawdzać wszystko co jest proste. Ludzie głowią sie nad jedną rzeczą a np wystarczy sprawdzić czy pasek rozrządu jest dobrze. Wszystko może być mozliwe. Przepustnica, wtryski, zapłon, jakośc paliwa, ustawienie rozrządu. Może silnik tak już własnie chodził ale odpalałeś go w dawcy w innej temperaturze.. poprzedni właśniciel może walnął sie na rozrządzie lub czymkolwiek. tym bardziej że jest Digi i jest dłubnięte