Strona 1 z 1

Ssanie golf 1.8

: śr lut 01, 2012 13:47
autor: korek17
Witam, mam problem z golfem 1.8 a mianowicie przy ciepłym silniku włancza i wyłancza się ssanie. Dodam do tego że wcześniej był wymieniany alternator.

Ssanie golf 1.8

: śr lut 01, 2012 14:14
autor: carljohnson
no możesz powiedzieć czy gaźnik, monotwtrysk, wtrysk?
jaki rodzaj? rocznik? ma lpg? skąd wiesz że ssanie? gaśnie? dławi się?
alternator nie ma z tym nic wspólnego

Ssanie golf 1.8

: śr lut 01, 2012 14:44
autor: jjaworskyy
dokładnie jak kolega wyzej napisal.Po czym stwierdzasz że ssanie?

Ssanie golf 1.8

: śr lut 01, 2012 18:53
autor: korek17
gażnik rok 1989 golf2 nie ma lpg jak stoje nad silnikiem to z lewej strony uruchamia sie cięgno włanczające ssanie no i włancza się i wyłancza, myśle że to może być przekażnik.. być może woda się dostała do przekaźnika i świruje.. nie wiem, zimno na dworze więc wole najpierw się Was poradzić a później działać ;]

Re: Ssanie golf 1.8

: sob lut 04, 2012 16:50
autor: lokacz2
korek17 pisze: jak stoje nad silnikiem to z lewej strony uruchamia sie cięgno włanczające ssanie no i włancza się i wyłancza
Rzuć okiem na tym zdjęciu na numer 6 http://www.gaznik.pl/schemat_ideowy_pierburg_2e2.html
Ewentualnie na tym http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2e2.html na czwarte od konca zdjecie, opisane "Zderzak siłownika podwyższonych obrotów przy rozruchu silnika i gniazdo układu wzbogacania mieszanki" i napisz czy to to Ci podnosi obroty.

Ssanie golf 1.8

: sob lut 04, 2012 22:55
autor: Paweł Marek
korek17 pisze:cięgno włanczające ssanie
jak kolega napisał zapoznaj się z rysunkiem i używaj prawidłowej terminologii. Jeśli chodzi ci o wysuwający się trzpień siłownika 3-położeniowego to jest kilka możliwych awaril: uszkodzenie zaworu termoczasowego, uszkodzenie membrany siłownika 3-położeniowego, uszkodzenie elektrozaworu tego siłownika, dziurawe wężyki podciśnieniowe z tyłu gaźnika, nieprawidłowe sterowanie tego elektrozaworu przez sterownik wyłączania ciągu (przekaźnik z nadrukiem 61 lub 62).
Siłownik 3-położeniowy ma jak nazwa wskazuje 3 pozycje ( w wersjach z klimą lub automatem 4). Zorientuj się czy to jego niekontrolowane wysuwanie odbywa się pomiędzy pozycją 1 (całkiem schowany) a 2 (normalna praca silnika) czy 2 a 3 (maksymalnie wysunięty)