wymiana termostatu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wymiana termostatu
witam zmieniałem dzis termostat i mam takie pytanie . po odpowietrzeniu zauwazyłem ze płyn ciagle krąży. ale dwa węże są gorace. ma ktos jakies sugestnie co do tego?
_________________
_________________
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
wymiana termostatu
Termostat tam jest na 87 stopni chyba, tak? Do 87 jeden wąż ma być gorący, drugi zimny. Potem dopiero termostat zaczyna się otwierać. Jeśli wcześniej dolny wąż nabiera temperatury(przed 87stopniami) to termostat puszcza. Jaki to termostat? Wahler jest jedynym godnym polecenia, choć zdarzają się uszkodzone. Kolega w mk3 ostatnio tak kupił, to się w ogóle nie otwierał i płyn wywalało
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
wymiana termostatu
no jak płyn krąży to chyba normalne...rafal9119 pisze:zauwazyłem ze płyn ciagle krąży. ale dwa węże są gorace
opisz dokładnie co się dzieje
- janek1350
- VW MANIAK
- Posty: 459
- Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
- Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
- Kontakt:
wymiana termostatu
jak górny wąz jest goracy to dolny powinien sie z czasem robic coraz cieplejszy a termostat dobrze załozyłeś ? Ja nie wkupowałem wahlera tylko febi i nie mam z nim problemu.
wymiana termostatu
poprostu jak go odpale to jest obieg przez ten cienki węrzyk płyn wraca do zbiorniczka. nie wiem co to za firma bo dosałem go w foliowej torebce(fotce). tylko ze u mnie nie ma termostata okragłego tylko taki...http://moto.allegro.pl/termostat-wklad- ... 99800.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale w normalnej obudowie takiej ; http://moto.allegro.pl/obudowa-termosta ... 87192.html" onclick="window.open(this.href);return false;. i ten termostat jest przy luzny a okrągły nie chce wejsc bo probowałem . i teraz mam dylemat
ale w normalnej obudowie takiej ; http://moto.allegro.pl/obudowa-termosta ... 87192.html" onclick="window.open(this.href);return false;. i ten termostat jest przy luzny a okrągły nie chce wejsc bo probowałem . i teraz mam dylemat
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wymiana termostatu
trochę cięzko cię zrozumieć, ale podsumowałbym tak: jeśli załozyłes niewłaściwy termostat to zakup taki jak powinien być i dopiero pytaj dalej.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
wymiana termostatu
był okrągły i wsadziłem okrągły tylko czemu górny i dolny wąz co do chłodnicy wchodzi jest gorący
wymiana termostatu
proponuje odpalić zimne autko i troszkę przy nim posiedzieć obserwując węże,jeżeli pierwszy nagrzeje się dolny,to po prostu ten nowy termostat jest felerny(tak też się zdarza)i musisz zainwestować w nowy(możesz spróbować zareklamować ten felerny),a jeżeli pierwszy zagrzeje się górny to masz ok. A jeżeli o ten obieg chodzi do zbiorniczka wyrównawczego to z tego co wiem tak ma być
wymiana termostatu
czy ktoś wie jaki ma być termostat do silnika 1.4 benzyna oznazcenie AEX? ten z linka rafal 9119 czy okrągły?
wymiana termostatu
prawdopodobnie okrągły. wyciągnij stary i kup taki sam. tu masz fotoporade
http://www.golf3.pl/topics28/wymiana-te ... t16017.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.golf3.pl/topics28/wymiana-te ... t16017.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
wymiana termostatu
już kupiony ten ten w kształcie przypominającym walec, spzredawca w sklepie miał katalog i taki sprzedał żonie ale boję się, że jak mechanik rozkręci to się okaże że to nie to. Mało jest tych silników i ciężko coś ustalic nawet na forum.
wymiana termostatu
Siemka Panowie/Panie.
Na wstępie sorki, że odgrzebuje temat po miesiącu (czytałem wiele tematów na ten temat).
Mam problem po wymianie termostatu w MK3 1.6 ABU a mianowicie, założyłem nowy termostat, wlałem płyn do układu chłodzenia, odpowietrzyłem (bąbelki tworzyły się w zbiorniczku) silnik zaczął się nagrzewać. Górny wąż (prawidłowo zaczął się nagrzewać, wskazówka na zegarach podniosła się do 90 stopni i tutaj klops
Dolny wąż nadal lodowaty, temperatura ciągle wzrastała (wskazówka wychylała się nawet do 110 stopni) i nic
Włączałem ogrzewanie to daje super, szybko jest w autku gorąco ale termostat tak jakby w ogóle się nie otwiera
Dodam jeszcze, że robiłem próbę z gotującą wodą w garnku i podczas zbliżania się wody do punktu wrzenia (pewnie około 90-100 stopni) to się otwierał a w aucie nie
Nie wiem, co jest nie tak czyżby termostat się przywieszał w obudowie ?? :załamka:
Na wstępie sorki, że odgrzebuje temat po miesiącu (czytałem wiele tematów na ten temat).
Mam problem po wymianie termostatu w MK3 1.6 ABU a mianowicie, założyłem nowy termostat, wlałem płyn do układu chłodzenia, odpowietrzyłem (bąbelki tworzyły się w zbiorniczku) silnik zaczął się nagrzewać. Górny wąż (prawidłowo zaczął się nagrzewać, wskazówka na zegarach podniosła się do 90 stopni i tutaj klops
Dolny wąż nadal lodowaty, temperatura ciągle wzrastała (wskazówka wychylała się nawet do 110 stopni) i nic
Włączałem ogrzewanie to daje super, szybko jest w autku gorąco ale termostat tak jakby w ogóle się nie otwiera
Dodam jeszcze, że robiłem próbę z gotującą wodą w garnku i podczas zbliżania się wody do punktu wrzenia (pewnie około 90-100 stopni) to się otwierał a w aucie nie
Nie wiem, co jest nie tak czyżby termostat się przywieszał w obudowie ?? :załamka:
- kondzio631
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: pn lip 19, 2010 19:09
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Re: wymiana termostatu
golfik88 pisze:Siemka Panowie/Panie.
Na wstępie sorki, że odgrzebuje temat po miesiącu (czytałem wiele tematów na ten temat).
Mam problem po wymianie termostatu w MK3 1.6 ABU a mianowicie, założyłem nowy termostat, wlałem płyn do układu chłodzenia, odpowietrzyłem (bąbelki tworzyły się w zbiorniczku) silnik zaczął się nagrzewać. Górny wąż (prawidłowo zaczął się nagrzewać, wskazówka na zegarach podniosła się do 90 stopni i tutaj klops
Dolny wąż nadal lodowaty, temperatura ciągle wzrastała (wskazówka wychylała się nawet do 110 stopni) i nic
Włączałem ogrzewanie to daje super, szybko jest w autku gorąco ale termostat tak jakby w ogóle się nie otwiera
Dodam jeszcze, że robiłem próbę z gotującą wodą w garnku i podczas zbliżania się wody do punktu wrzenia (pewnie około 90-100 stopni) to się otwierał a w aucie nie
Nie wiem, co jest nie tak czyżby termostat się przywieszał w obudowie ?? :załamka:
Rozwiązałeś ten problem ? bo mam podobnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości