Strona 1 z 1

2e twarde węże

: sob lis 12, 2011 17:24
autor: jegor
Witam

Problem taki: po jezdzie strasznie twardniej węże :/ i jak zostawiam auto rano przychodze i ciagle cieknie płyn ze zbiorniczka wyrównawczego z takiej malej dziurki koło korka :/ powiedzcie mi co mu dolega ? moim zdaniem uszczelka pod głowica :/

2e twarde węże

: sob lis 12, 2011 18:32
autor: Bart
jegor pisze:moim zdaniem uszczelka pod głowica
Duże prawdopodobieństwo. Sprawdź czy nie ma masła na bagnecie.

2e twarde węże

: sob lis 12, 2011 20:43
autor: jegor
Nie ma masła na bagnecie ani pod korkiem. Wymieniałem korki i to samo :) węże twarde i pupa uszczelka raczej :/

Re: 2e twarde węże

: ndz lis 13, 2011 00:14
autor: alamakota
odkręcasz korek ,lejesz płyn do pełna zagrzewasz silnik aż wentylator się włączy
jak zobaczysz że bombluje to uszczelka jak nie to wymień korek i po krzyku :)
aha i sprawdź czy olej nie ma białego koloru bo oznacza to też uszczelkę ...

2e twarde węże

: ndz lis 13, 2011 00:32
autor: jegor
Olej nie ma białego koloru :) ale przy odkrecaniu korka to wywala wode. 2 korki już dawałem. Jakie to maja być bombelki ? jakieś małe ?

Re: 2e twarde węże

: ndz lis 13, 2011 19:37
autor: szczepan69
sprawdzić testerem

Re: 2e twarde węże

: wt lis 15, 2011 00:56
autor: alamakota
wodę będzie wywalać przecież jak się nagrzeje to rozszerza się płyn przecież :)
ale bomblowania nie powinno być , zazwyczaj jak uszczelka padnie to w zbiorniczku się aż gotuje ... dosłownie
ale mogą też być pojedyncze bomble co kilka sekund ( ale raczej na pewno nie piana )

zrób tak jak pisałem : odkręcasz korek , lejesz płyn na maxa i zagrzewasz silnik , jak nagrzeje się porządnie to obserwujesz czy lecą bomble
cały czas przy odkręconym korku ! ew. jak ubywa w zbiorniczku płynu to dolewaj go jakiś czas na maxa wtedy łatwiej zaobserwować bomblowanie

2e twarde węże

: śr lis 16, 2011 00:31
autor: sianoTG
nie lepiej sprawdzic kompresje?

2e twarde węże

: śr lis 16, 2011 22:32
autor: jegor
Uszczelka cała ale głowica się lekko utleniła i dlatego te przedmuchy. Silnik poprostu za długo stał.