Strona 1 z 1
					
				2e twarde węże
				: sob lis 12, 2011 17:24
				autor: jegor
				Witam 
Problem taki: po jezdzie strasznie twardniej węże :/ i jak zostawiam auto rano przychodze i ciagle cieknie płyn ze zbiorniczka wyrównawczego z takiej malej dziurki koło korka :/ powiedzcie mi co mu dolega ? moim zdaniem uszczelka pod głowica :/
			 
			
					
				2e twarde węże
				: sob lis 12, 2011 18:32
				autor: Bart
				jegor pisze:moim zdaniem uszczelka pod głowica
Duże prawdopodobieństwo. Sprawdź czy nie ma masła na bagnecie.
 
			
					
				2e twarde węże
				: sob lis 12, 2011 20:43
				autor: jegor
				Nie ma masła na bagnecie ani pod korkiem. Wymieniałem korki i to samo 

 węże twarde i pupa uszczelka raczej :/
 
			
					
				Re: 2e twarde węże
				: ndz lis 13, 2011 00:14
				autor: alamakota
				odkręcasz korek ,lejesz płyn do pełna zagrzewasz silnik aż wentylator się włączy
jak zobaczysz że bombluje to uszczelka jak nie to wymień korek i po krzyku 

aha i sprawdź czy olej nie ma białego koloru bo oznacza to też uszczelkę ...
 
			
					
				2e twarde węże
				: ndz lis 13, 2011 00:32
				autor: jegor
				Olej nie ma białego koloru 

 ale przy odkrecaniu korka to wywala wode. 2 korki już dawałem. Jakie to maja być bombelki ? jakieś małe ?
 
			
					
				Re: 2e twarde węże
				: ndz lis 13, 2011 19:37
				autor: szczepan69
				sprawdzić testerem
			 
			
					
				Re: 2e twarde węże
				: wt lis 15, 2011 00:56
				autor: alamakota
				wodę będzie wywalać przecież jak się nagrzeje to rozszerza się płyn przecież 

ale bomblowania nie powinno być , zazwyczaj jak uszczelka padnie to w zbiorniczku się aż gotuje ... dosłownie
ale mogą też być pojedyncze bomble co kilka sekund  ( ale raczej na pewno nie piana )
zrób tak jak pisałem : odkręcasz korek , lejesz płyn na maxa i zagrzewasz silnik , jak nagrzeje się porządnie to obserwujesz czy lecą bomble
cały czas przy odkręconym korku !  ew. jak ubywa w zbiorniczku płynu to dolewaj go jakiś czas na maxa wtedy łatwiej zaobserwować bomblowanie
 
			
					
				2e twarde węże
				: śr lis 16, 2011 00:31
				autor: sianoTG
				nie lepiej sprawdzic kompresje?
			 
			
					
				2e twarde węże
				: śr lis 16, 2011 22:32
				autor: jegor
				Uszczelka cała ale głowica się lekko utleniła i dlatego te przedmuchy. Silnik poprostu za długo stał.