Strona 1 z 1
					
				Nierówna praca silnika 2.0 FSI
				: śr lis 02, 2011 15:46
				autor: pogodziontko
				Witam mój problem polega na tym że rano jak zapale auto to silnik nierówno pracuje po wyłączeniu ssania trochę mniej ale dalej są wyczuwalne,dodam że mój silnik to 2.0 FSI.
Może ktoś wie o co chodzi byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
			 
			
					
				Nierówna praca silnika 2.0 FSI
				: śr lis 02, 2011 16:17
				autor: Piasek
				Wygląda to na problem zasyfionych gniazd zaworowych co jest wadą konstrukcyjną systemu FSI lub początku niedomagań związanych z automatyczną skrzynią biegów jeżeli masz DSG. Uzupełnij profil o dokładne info tego co masz pod maską.
			 
			
					
				Nierówna praca silnika 2.0 FSI
				: śr lis 02, 2011 16:27
				autor: pogodziontko
				Witam skrzynia manualna ktoś mi powiedział że przyczyną może być zasyfiona przepustnica,obroty silnika stoją cały czas w miejscu drgania te przenoszą sie na karoserie z zewnątrz ich nie słychać.
			 
			
					
				Nierówna praca silnika 2.0 FSI
				: śr lis 02, 2011 16:47
				autor: Piasek
				Siadające przepustnice powietrza to wada Volvianek z siln 2.4 D5 ale o FSI nic mi nie wiadomo. Moim zdaniem gdyby było coś z nią nie teges - zaraz byś o tym wiedział w postaci odpowiedniej kontrolki na desce. To równie dobrze może być dwumas bo te silniki/skrzynie miały to ustrojstwo na wyposażeniu a tego ci żadna kontrolka nie pokaże.
			 
			
					
				Nierówna praca silnika 2.0 FSI
				: śr lis 02, 2011 16:51
				autor: pogodziontko
				Piasek a co sądzisz o świecach i cewkach zapłonowych?
			 
			
					
				Nierówna praca silnika 2.0 FSI
				: śr lis 02, 2011 19:22
				autor: doggie
				telepanie to typowe niedomaganie 2.0 FSI, nagar gniazd zaworowych, najpewniej czeka cię demontaż głowicy
Piasek a co sądzisz o świecach i cewkach zapłonowych?
jeśli nie ma wypadania zapłonów to po co zmieniać
 
			
					
				Nierówna praca silnika 2.0 FSI
				: śr lis 02, 2011 20:13
				autor: Piasek
				pogodziontko pisze:Piasek a co sądzisz o świecach i cewkach zapłonowych? 
doggie pisze:jeśli nie ma wypadania zapłonów to po co zmieniać 
też tak sądzę. Zawsze możesz sprawdzić to gdzieś pod kompem ale nie sądzę aby to było przyczyną. 
A kwestia tych zaworów wygląda tak:
http://pobocze.net/vw/silniki-fsi-czy-a ... -dobre.php" onclick="window.open(this.href);return false;
jak się to naprawia ?
Okazuje się ze są magicy co przy ogromnej cierpliwości potrafią zrobić to bez demontażu głowicy ale w czy Twoim się da ??
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... =0&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
A panaceum na bolączki częściowy tylko ale zawsze choć trochę likwidującym wspomniane zjawisko jest klasyczny oil-catch
http://www.clubtt.pl/testy-i-poralwnani ... lia-o.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak go wykonać ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... C3%B3j+oil" onclick="window.open(this.href);return false;
i do dzieła  
 
Reasumując: FSI to kupa.
 
			
					
				Nierówna praca silnika 2.0 FSI
				: ndz lis 06, 2011 19:36
				autor: pogodziontko
				witam czy jest opcja samemu to wyczyścić?
			 
			
					
				Nierówna praca silnika 2.0 FSI
				: ndz lis 06, 2011 23:19
				autor: Paweł Marek
				Przeczytaj tematy pod powyższymi linkami.