Strona 1 z 1

Trzyma za wysokie obroty.

: wt lis 01, 2011 18:37
autor: Damian92
Silnik 2.0 115km oznaczenie AGG
Witajcie, mam ostatnio problem ze swoim silnikiem i nie wiem jak go rozwiązać.
Chodzi o to, że gdy rano odpalam silnik to trzyma ponad 1000 obrotów, ale to normalne bo chodzi ssanie. Chwilę tak pochodzi i spada na 900 obrotów/min.
A ostatnio często zdarza się tak, że jak już jadę i niezależnie od tego czy silnik nagrzany czy zimny to trzyma obroty sporo ponad 1tys, czego to może być wina ?
Dodam, że na starym silniku tak nie było (też AGG) po zmianie też nie, ale ostatnio zaczęło się tak robić i to coraz częściej.

Trzyma za wysokie obroty.

: wt lis 01, 2011 21:08
autor: Paweł Marek
Może być usterka czujnika temperatury albo zespołu przepustnicy. Czujnik sprawdź omomierzem wg norm z forum, nie pomoże to diagnoza VAG ma szanse coś wyjasnić.

Trzyma za wysokie obroty.

: wt lis 01, 2011 21:19
autor: Damian92
A i zapomniałem dodać, nie mam czujnika temp. zasysanego powietrza. Nie było go od początku, kostki też nie ma. Stożek założony od kupna.

Trzyma za wysokie obroty.

: wt lis 01, 2011 21:28
autor: Paweł Marek
zastąp go oporniczkiem około 0.5 koma może akurat...

Trzyma za wysokie obroty.

: wt lis 01, 2011 21:43
autor: Damian92
Paweł Marek, Ale tam nawet nie ma kabli ani kostki, więc gdzie szukać kabli od tego ?
Widocznie poprzedni właściciel wyciął albo uj wie co z tym zrobił :grrr:

Trzyma za wysokie obroty.

: wt lis 01, 2011 21:50
autor: Paweł Marek
kolego ja już za Ciebie tego nie znajdę, sądzę że gdzieś schował ta wtyczkę może na podszybiu nie mam pojecia

Trzyma za wysokie obroty.

: wt lis 01, 2011 21:53
autor: Damian92
Ale chodzi mi o to gdzie te kable mogą być, że nawet jak uciął to gdzie mogę szukać tych kabli, skąd one wychodzą ?

Trzyma za wysokie obroty.

: wt lis 01, 2011 21:57
autor: Paweł Marek
nie jestem dokładnie pewien u mnie w 2e to jest w głównej wiązce idącej od ECU na podszybiu