Strona 1 z 1
					
				prawdopodobnie coś od podciśnienia
				: wt lis 01, 2011 16:17
				autor: Mgr. Murzyn ; )
				Witam.
Mógłby mi ktoś powiedzieć od czego ten czwórniczek może byc? jeden z przewodów(ten górny) idzie w strone jakiegoś bębna za zbiorniczkiem płynu hamulcowego, a natomiast jeden z przewodów taki cieniutki który mi właśnie ułamał sie przy tym czwórniku idzie w strone kopułki z przewodami wysokiego napięcia i tutaj pytanie czy powinieniem wymienić ten czwórnik a jak tak to gdzie go moge dostać 
zdjęcia ; 
http://zapodaj.net/2276fc00816b.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zapodaj.net/4a2a2c2b15b0.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
					
				Re: prawdopodobnie coś od podciśnienia
				: wt lis 01, 2011 17:07
				autor: ssarna1
				O która część ci chodzi? 
Wysłano z gt-i9100 przez Tapatalk
			 
			
					
				prawdopodobnie coś od podciśnienia
				: wt lis 01, 2011 18:37
				autor: Mgr. Murzyn ; )
				o ten taki czwórnik z góry jest żółty a od dołu czerwony wężyk podchodzi do niego
			 
			
					
				Re: prawdopodobnie coś od podciśnienia
				: wt lis 01, 2011 19:35
				autor: ssarna1
				Jak możesz nazywać czwórnikiem element który ma 2 wyprowadzenia? Jak już to dwójnik... zczytaj numer katalogowy i poszukaj, mnie wygląda na zaworek zwrotny.
Wysłano z gt-i9100 przez Tapatalk
			 
			
					
				prawdopodobnie coś od podciśnienia
				: wt lis 01, 2011 20:17
				autor: Mgr. Murzyn ; )
				on ma cztery wyjścia, 3 grubsze i jedno takie cieniutkie które właśnie idzie do kopułki przewodów wysokiego napięcia, zrobię jutro jakieś dokładniejsze zdjęcia
			 
			
					
				prawdopodobnie coś od podciśnienia
				: wt lis 01, 2011 20:26
				autor: ssarna1
				No z tymi to się nie popisałeś  

 numer jest jednak ważniejszy od fotek.
 
			
					
				prawdopodobnie coś od podciśnienia
				: wt lis 01, 2011 20:29
				autor: Mgr. Murzyn ; )
				http://zapodaj.net/67148cc1d086.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;    tutaj widać lepiej, i zaznaczone na czerwono, nad tym czerwonym wężykiem był taki wypust około 1,5cm lecz sie ułamał i został w cieniutkim mężyku, i jak sie tam palec przystawi na odpalonym silniku to czuć jak tam coś ucieka z tamtąd jakieś powietrze
 
			 
			
					
				prawdopodobnie coś od podciśnienia
				: wt lis 01, 2011 20:31
				autor: Mgr. Murzyn ; )
				a właśnie numeru tam nigdzie żadnego nie widze, musze to wyciągnąć i lepiej sprawdzić
			 
			
					
				prawdopodobnie coś od podciśnienia
				: wt lis 01, 2011 20:59
				autor: Paweł Marek
				to żółte to zaworek jednokierunkowy na wężu serwa hamulca (działa jak zastawka). Na tym rysunku tuż w prawo  od 72 widać wyjasnia ci to coś? 
http://www.ruddis-berlin.de/bilder_2E2_ ... kung14.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
Element ma wyjscie na wąż od kolektora ssącego z jednej strony po drugiej stronie na serwo hamulców, a te dwa cienkie sa do korektora wyprzedzenia zapłonu - ten ci się złamał ale jest konieczny musisz coś posztukować albo nowy, i ostatnie wyjście na wezyk do trójniczka i z niego dalej na zieloną puszke z rezerwą podciśnienia i siłwnik pull-down. Nieważne jak musisz to uszczelnić to jest ważna sprawa zeby wszystkie podciśnienia były prawidłowe.
tu 
http://img.photobucket.com/albums/v341/ ... cvalve.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; na fotce z tego tematu 
http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=157722" onclick="window.open(this.href);return false; ktoś jedno z wyjść zaślepił upraszczając gaźnik dla zmniejszenia kłopotów
W każdym razie do dobrego króćća podepnij wezyk od aparatu zapłonowego drugi mniej ważny możesz zaślepić i otwór po ułamanym króćcu też - tak na razie może być
 
			
					
				prawdopodobnie coś od podciśnienia
				: wt lis 01, 2011 21:14
				autor: Mgr. Murzyn ; )
				wielkie dzięki za te informacje 

a wiesz może gdzie takie coś można dorwać ? albo jak sie to nazywa ?
 
			
					
				prawdopodobnie coś od podciśnienia
				: wt lis 01, 2011 21:42
				autor: Paweł Marek
				szrot kolego, za grosze.   192611931A (numer vw obejmuje wąż do serwa razem z tym elementem zwanym zaworem zwrotnym) ale w ASO 150 zeta bez sensu wydawać.
			 
			
					
				prawdopodobnie coś od podciśnienia
				: śr lis 02, 2011 18:28
				autor: Mgr. Murzyn ; )
				Dzięki wielkie, dorwałem dzisiaj takie coś wymieniłem i jest ok, koszt 10zł + pare minut na wymiane