Strona 1 z 1

1.6 SR po podłączeniu pod VAG-A

: czw paź 13, 2011 16:53
autor: 89matt
Witam. Wczoraj podłączyłem mojego golfa 1.6SR z 2000r pod VAG-a i odczytałem nastepujace kody błedów:
1). 1234 - zawór przełanczający kolektora ssącego N156 - przerwa na wyjściu.
2). 557 - Zwarcie do masy.
3). 537 - Regulacja Lambda.
4). 533 - Regulacja biegu jałowego - wartość dolna.
5). 1039 - czujnik temp G2.

Bład 537 podejrzewam ze do wymiany bedzie sonda bo emisja spalin jest troszke zawyżona (jezeli dobrze pamietam to cos około 0,6), choć moge sie mylić =D

533 <- czyszczenie przepustnicy + adaptacja?
1039 <-- Czujnik wymienie na 100%

Ale błedy 1234 i 557 o co kaman?

1.6 SR po podłączeniu pod VAG-A

: pt paź 14, 2011 09:03
autor: marcin7x5
Proponuję ci je wykasowac i pojeździć troche. Potem znów sprawdzić błędy. Nie piszesz nic więcej oprócz nr błędów. W opisie powinno byc czy jest to błąd sporadyczny czy też cos innego.

1.6 SR po podłączeniu pod VAG-A

: pt paź 14, 2011 13:37
autor: feniks
89matt pisze: 537 - Regulacja Lambda.
wiele różnych przyczyn, a na ostatnim miejscu uszkodzona sonda :bajer:
marcin7x5 pisze:wykasowac i pojeździć troche
:bigok:
89matt, tylko wklej całe opisy błędów i przydałby się opis co dzieje się z autem

1.6 SR po podłączeniu pod VAG-A

: pt paź 14, 2011 15:09
autor: 89matt
Jeżeli chodzi o całe opisy to wkleje jak znow podłącze pod vaga, a z samochodem wszystko w miare OK oprócz falowania obrotów tzn obroty rzadko kiedy schodza do 900 utrzymuja sie zazwyczaj w granicy 1100 i faluja do 1200. Czasami gdy temp dojdzie do 90* to schodzi do 900obr/min ale to czasami zazwyczaj faluje :/ no i zwiekszona emisja spalin która wykazało na przeglądzie technicznym. PozdraVWiam i zgory dziex za pomoc =D

Re: 1.6 SR po podłączeniu pod VAG-A

: pt paź 14, 2011 15:12
autor: doggie
89matt pisze:obroty rzadko kiedy schodza do 900 utrzymuja sie zazwyczaj w granicy 1100 i faluja do 1200.
- czujnik temperatury do wymiany, autko chodzi cały czas na "ssaniu"
- termostat może nie domykać
- proponuję w blokach pomiarowych sprawdzić ilość wypadających zapłonów