Strona 1 z 1

Golf umarł:(

: pn paź 03, 2011 13:35
autor: wertex8
Witam na wstępie chciałbym zaznaczyć ze to mój pierwszy post. Przeszukałem forum i nic nie znalazłem na temat mojego problemu.
Ostatnio golf zaczął szarpać oczywiście obroty falowały. Auto zaczęło tracić całą moc podczas jazdy i za około 2-3 sekund jak by na nowo odpalało. Po wrzuceniu na bieg jałowy potrafiło zgasnąć. W jednej chwili jeździło ok nawet przez cały dzień. Wyczyściłem wszystkie złączki jedna była zalana ta, która prowadzi do gaźnika. Co więcej gdy silnik jeszcze chodził bez objawowo poruszałem delikatnie tym elementem gdzie znajduje się przepustnica i wtrysk i silnik zaczął gasnąć. Teraz całkiem nie odpala nawet nie wykrztusi ze siebie odrobiny nadziei na odpalenie. Z góry dziękuje za pomoc i mam nadzieje ze problem uda się rozwiązać.

Golf umarł:(

: pn paź 03, 2011 14:14
autor: jhosef
Iskra jest?
Paliwo dochodzi?
wertex8 pisze:gdy silnik jeszcze chodził bez objawowo poruszałem delikatnie tym elementem gdzie znajduje się przepustnica i wtrysk i silnik zaczął gasnąć
Pewnie Podstawa monowtrysku do wymiany.

Golf umarł:(

: pn paź 03, 2011 14:43
autor: -=ren=-
jhosef pisze:Pewnie Podstawa monowtrysku do wymiany.
nadmiar powietrza... możliwe - koniecznie do sprawdzenia. musi być paliwo powietrze i iskra, potem będziemy się martwić.

Golf umarł:(

: pn paź 03, 2011 15:04
autor: jhosef
Ja nie mówię, że przez to nie odpala. Raczej zagadać powinien. Ale jak gaśnie przy ruszaniu to dostaje lewego powietrza spod mono.

Re: Golf umarł:(

: pn paź 03, 2011 15:59
autor: wertex8
Też tak właśnie myślałem że ta guma co trzyma całą konstrukcje porostu uległa trwałemu rozkładowi. Jutro postaram sie o jakiś zamiennik najlepiej cały razem z przepustnicą i napisze jak się sprawy mają :) dzięki wszystkim za dobre rady na pewno nie tylko ja mam taki problem i być może się to komuś przyda:)

Golf umarł:(

: wt paź 04, 2011 22:24
autor: evilenko
Nie wykluczam konieczności wymiany podstawy wtrysku, jeśli jest stara to zawsze pomoże. Nie sprawdzałeś czy jest iskra w momencie gdy nie możesz odpalać. Jeśli jej nie ma albo jest słaba to do sprawdzenia cewka albo czujnik Halla w aparacie zapłonowym.

Golf umarł:(

: czw paź 13, 2011 01:32
autor: wertex8
Autko udało się odratować. Wymieniłem podstawkę mono wtrysku (28 zł nowa) przepustnice wraz z mono wtryskiem oraz regulatorem obrotów ( prawdopodobnie wtryskiwacz był padnięty tutaj niestety używka ale w dobrym stanie) co najciekawsze auto zaczęło odpalać ale nadal trochę szarpało. Teraz może najciekawszy moment. Po wymianie tego wszystkiego zaczęła odzywać się kontrolka oleju. Dolałem i jak nowo narodzone auto:) falowanie obrotów ustało po dolewce. Najciekawsze jest też to ze poziom oleju utrzymywał się w przedziale normy. Auto nie kopciło. Zostało również wymienione zawieszenie kompletne nowe ( amorki gazowe co bardzo wszystkim polecam bo tutaj mają dosyć sporo do powiedzenia jeżeli chodzi o przyczepność autka). Przepraszam ze tak późno jednak prace nad autkiem trwały troszkę. Podsumowując koszt naprawy ( bez zawieszenia ) 108 zł + robocizna + buteleczka oleju:)