Strona 1 z 1

Cięzko pali 1,6 rf 2e2

: ndz paź 02, 2011 18:58
autor: mateusz889
Witam! Mam problem auto ciężko odpala na zimnym silniku musze trzymac noge na gazie zeby odpalic, pracuje nie równo jak odejme noge z gazu szarpie, z czasem jak silnik się rozgrzeje pracuje idealnie, czasem na cieplym lekko szarpnie jak odejmuje noge z gazu (rzadko). Po odpalaniu zimnego silnika widze za tłumikiem końcowym sadze na ziemi.

Cięzko pali 1,6 rf 2e2

: ndz paź 02, 2011 19:16
autor: -=ren=-
zimny silnik, trzeba wzbogacić mieszankę, więc nie masz ssania, tam chyba jest automatyczne podgrzewanie albo elektryczne albo wodne.
popatrz tutaj http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_28-30_2e2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Cięzko pali 1,6 rf 2e2

: ndz paź 02, 2011 19:20
autor: mateusz889
jest automatyczne , działa bo przepustnica (ta co na zimnym jest zamknieta a w miare rozgrzewania sie otwiera) siłownik pull down nowy przy zimnym robi szpare na 4mm.

Cięzko pali 1,6 rf 2e2

: ndz paź 02, 2011 19:56
autor: mateusz889
co do zdjecia na gaznik.pl od czego jest śruba na siłowniku podwyższonych obrotów i które śruby są do regulacji wysokosci wolnych obrotów i składu mieszanki. śruba na samej górze do której dostęp jest bez ściagania obudowy filtra powietrza na śrubokręt płaski jest od powietrza?

Cięzko pali 1,6 rf 2e2

: ndz paź 02, 2011 21:37
autor: Paweł Marek
od składu mieszanki. Spróbuj zmniejszyć szparkę na 3 mm. Mała śrubka na imbusik z tyłu gaźnika wkręcana w cięgno siłownika pull down do tego służy. Ewentualnie trochę wzbogać mieszankę. Jeśli nie pomoże to trochę więcej szukania przyczyny będzie. Świece i kable musisz mieć dobre

Cięzko pali 1,6 rf 2e2

: pn paź 03, 2011 19:45
autor: mateusz889
wiem o co Ci chodzi z tym imbusikiem ;) i ponawiam od czego jest ta sruba z tylu silownika 3 polozeniowego ilosc paliwa? a ta na górze od powietrza? dobrze mysle? swiece, kable wymienianie jakies 20 tys temu. i ta sadza za mna co oznacza?

Cięzko pali 1,6 rf 2e2

: pn paź 03, 2011 23:13
autor: Paweł Marek
na siłowniku 3-położeniowym od regulacji wolnych obrotów, na górze przecież napisałem że od składu mieszanki (niech ci będzie że od powietrza bo skład mieszanki ta śruba reguluje podając mniej lub więcej powietrza. Sadza tuż po odpaleniu rzecz normalna, zależy jeszcze ile

Cięzko pali 1,6 rf 2e2

: śr paź 05, 2011 19:25
autor: mateusz889
Paweł Marek zmniejszenie szparki pomogło, pali na dotyk prawie. jedyny problem ze przez chwilke( gdzies tak pół minutki) jest tak jakby nie równo chodził silnik. pozniej jest miodzio. I pytanko czy jezeli przepustnica która steruje bimetal jest przymknieta silnik jest zimny, czy to normalne ze auto nie ma mocy?

Cięzko pali 1,6 rf 2e2

: śr paź 05, 2011 21:02
autor: Paweł Marek
że jest trochę mniejsza moc to normalne, jeśli znacznie mniejsza to nienormalne. Wina nie musi być w gaźniku, może zapłon trzeba poprawić

Cięzko pali 1,6 rf 2e2

: pt paź 07, 2011 20:18
autor: mateusz889
Paweł Marek jest mozliwe ze przez zle ustawiony rozrzad jest problem ?

Cięzko pali 1,6 rf 2e2

: sob paź 08, 2011 10:06
autor: Paweł Marek
oczywiście nawet nie masz co pytać tylko sprawdź.

Cięzko pali 1,6 rf 2e2

: sob paź 08, 2011 22:27
autor: -=ren=-
mateusz889 pisze:Paweł Marek jest mozliwe ze przez zle ustawiony rozrzad jest problem ?
Paweł Marek pisze:oczywiście nawet nie masz co pytać tylko sprawdź.
ja powiem tak... chyba KLASYK!!!

Cięzko pali 1,6 rf 2e2

: ndz paź 09, 2011 17:43
autor: mateusz889
Obrazek
Obrazek



białą kreska zaznaczylem naciecie i kropke

Cięzko pali 1,6 rf 2e2

: ndz paź 09, 2011 18:30
autor: Paweł Marek
Ustaw porządnie wg serwisówki czy porad , nie rozwijaj proszę sprawy rozrządu po raz kolejny na forum.