Strona 1 z 1

Brak mocy-gaśnie

: pt wrz 23, 2011 20:05
autor: chodak-70
Proszę o rade. Mój mk 2 ma silnik 1,3 MH na gaźniku Pierburg 2E3 benzyna bez gazu. Zastanawia mnie jedna rzecz a mianowicie obroty mojego autka Po odpaleniu i wyłączeniu już się ssania no czyli zagrzaniu spadają poniżej 1000 gdzieś na 500 i mniej tak na pograniczu zgaśnięcia. Silnik nie gaśnie ,a cała karoseria zaczyna się telepać z powodu zbyt niskich obrotów.Gaźnik nie reaguje na regulację składu mieszanki i wolnych obrotów.Przy dodaniu gazu silnik strasznie zamula lub gaśnie, podobnie przy próbie ruszenia na wstecznym lub jedynce przy powolnym dodaniu gazu auto rusza lecz zaraz zaczyna żabkę i gaśnie.Na "wolnych" obrotach słychać stukanie tak w okolicy aparatu zapłonowego.Zapłon był ustawiany jakiś miesiąc temu wraz z wymianą świec na NGK oraz palca, kopułki i przewodów produkcji BERU,gaźnik po regeneracji + nowa podstawa.

Brak mocy-gaśnie

: pt wrz 23, 2011 22:08
autor: t0mal
Jak odpala na ciepłym?

Re: Brak mocy-gaśnie

: pt wrz 23, 2011 22:28
autor: chodak-70
Na ciepłym ciężko trzeba trochę pochechłać i od razu niskie obroty i telepawa budy.Dodaję gazu gasnie.

Brak mocy-gaśnie

: pt wrz 23, 2011 23:18
autor: t0mal
Sprawdź czujnik temperatury i kostkę, czy nie zgnita.

Brak mocy-gaśnie

: sob wrz 24, 2011 09:28
autor: chodak-70
Mam rozumieć że czujnik niebieski i kostka stacyjki?

Brak mocy-gaśnie

: sob wrz 24, 2011 16:33
autor: t0mal
Nie kostka stacyjki, tylko ta przy czujniku - czasami zgniją w niej styki zwiększając opór elektryczny, co powoduje, że odczyt temperatury płynu jest zaniżony i silnik będzie się zalewał.

Brak mocy-gaśnie

: ndz wrz 25, 2011 17:27
autor: chodak-70
Kostka i czujnik OK,stawiam na rozdzielacz zapłonu.Po wyjęciu aparatu posypały się z niego kawałki ułamanych plastików oraz spinka gniazda czujnika halla.Cały wałek lata jak majtki na wietrze :jezor: Mam pytanie czym różnią się aparaty zapłonowe bosh'a ,mój aparat ma nr 026 905 205A
a posadam sprawny aparat o nr 026 905 205 N. Co trzeba przełozyć z mojego by było dobrze?

Brak mocy-gaśnie

: pn wrz 26, 2011 20:42
autor: chodak-70
Wymieniłem sprężynki podobno tym się tylko różnią aparaty zapłonowe w mk2.Czujnik jednak także jest padaka pożyczyłem dobry omomierz i nic nie pokazuje czy to na zimnym czy na ciepłym,czujnik gdy go potrząsnę to coś w nim brzęczy.Jeden kolo podpowiedział mi by podłączyć go do czarnej wtyczki od wskaźnika i jeżeli wskaźnik po włączeniu zapłonu zacznie się wychylać to znaczy że czujnik lipa,ale nie wiem czy to prawda jest :bajer:Jutro idę poszukać drugiego czujnika.