Strona 1 z 1
Wszystko na temat swapu z 2E na AGG
: śr sie 17, 2011 23:12
autor: djla
Witam, chcialbym dowiedziec sie wszystkiego na temat takiego swapu. Rozumiem, ze kupic musze silnik kompletny, wiazke, kompa, przy okazji tez kupie climatronic i skrzynie bo moja umiera. Tu 1 pytanie czy skrzynia bedzie na linki? Da sie wymienic caly mechanizm bo ja mam chyba na wybierak? Wg etki pompy paliwa sa takie same, wiec chyba ruszal nie bede. Tak wiec jesli ktos przez to przechodzil prosze niech podzieli sie doswiadczeniem.
BTW 2e ma ponoc natryski oleju na denka tloka, a AGG tez?
Wszystko na temat swapu z 2E na AGG
: czw sie 18, 2011 08:35
autor: Paweł Marek
ma natryski ale to nie jedynba różnica jeśli chodzi o sam silnik pomijajac inny układ wtryskowy. Główne różnice sa w głowicy i polegają na tym że AGG ma lżejsze zawory o cieńszych trzonkach i dzieki temu mozna było zastosować po jednej spręzynie zaworowej zamiast dwóch jak w 2E, dzięki temu rozrząd daje mniejsze opory w czasie pracy. Pompa taka sama. Sterowanie skrzynią to samo bez linek. Musisz pamiętac o reszcie osprzetu silnika czyli chodzi głównie o inny przepływomierz i rurę dolotu. Przepływomierz klapkowy z 2E odsprzedasz za dobra cenę. Klimatronik bym sobie darował za dużo do psucia wybrałbym manualną klimę
Wszystko na temat swapu z 2E na AGG
: czw sie 18, 2011 17:14
autor: djla
Co do osprzetu to oczywiscie, ze caly potrzeba. a Sprzeglo tez ma na linke? Moze wyjasnisz mi o co kaman z tym climatroniciem? Bo jest do sprzedania agg z klimatronikiem, ale nie mam pojecia czy cos bedzie trzeba przerabiac?
Wszystko na temat swapu z 2E na AGG
: czw sie 18, 2011 19:57
autor: Paweł Marek
nie w porządku jak masz do wzięcia komplet klimatronika o którym masz pewność że działał przed wyjęciem to bierz, chodziło mi o potencjalną awaryjność elektroniki i serwomechanizmów sterujących klapkami .
Wszystko na temat swapu z 2E na AGG
: pt sie 19, 2011 21:02
autor: djla
a co z wydechem? podejdzie z 2e?
Wszystko na temat swapu z 2E na AGG
: pt sie 19, 2011 21:27
autor: Paweł Marek
http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... =2.0&fuel=" onclick="window.open(this.href);return false;
prawie na bank podejdzie chociaż zależnie od rocznika 2E miał taki sam lub troszkę inny, jeśli inny to różnice były w portkach, długości katalizatora i rury do kata do tłumika środkowego. Wg widoku w katalogu jeśli kompletny to ma pasować.
Wszystko na temat swapu z 2E na AGG
: sob sie 20, 2011 18:10
autor: djla
ja mam we winie 1hzrw509 bodajze:D