Strona 1 z 1
Pzrzeróbka-Gażnik Forda
: wt lip 19, 2011 16:48
autor: pawel09121978
Cześć Wszystkim.Mam taki problem-Nabyłem VW Golfa 1,8 GTI 87r.Jest on przerobiony na gażnik (poprzedni właściciel miał jakieś problemy z komputerem i wtryskiem)Został założony gażnik FORD 77HFKCA 6ED, ale nie założyli linki ssania,więc jak "zimny" kiepsko pali.Chciałbym założyć tą linke,ale niebardzo wiem gdzie,jaką i jak.Wydaje mi się że na gażniku to w miejscu gdzie zaznaczyłem na foto,ale pewien nie jestem.Może ktoś mi doradzi jak to ogarnąć.Z góry dziękuje.POZDRO.
Pzrzeróbka-Gażnik Forda
: wt lip 19, 2011 20:55
autor: adamtb
-z tą rozdzielczością zdjęcia to żeś chłopie pojechał
-daj jakieś przyzwoite foto
Pzrzeróbka-Gażnik Forda
: śr lip 20, 2011 14:00
autor: jhosef
Po pierwsze podaj kod silnika. Znajdziesz go na bloku, pierwszy człon numeru silnika (literowy).
Po drugie jak chcesz aby to było dobrze to doprowadź to do oryginału.
Nie sugeruj się literkami GTI bo swapów, pseudo-gti jest pełno na rynku.
Re: Pzrzeróbka-Gażnik Forda
: czw lip 21, 2011 12:54
autor: pawel09121978
Zrobiłem drógą fotke-może bedzie lepsza.Numer silnika zaczyna się odliter PF
Pzrzeróbka-Gażnik Forda
: czw lip 21, 2011 13:15
autor: jhosef
No ro rzeczywiście silnik powinien być na wielopunkcie.
Jak checsz to załatwić: bo dla mnie sa tylko dwie drogi:
1. Wyrzucić to co masz i zainstalować lepszy gaźnik np 2e2 z VW 1,6 1,8. A z tego co widzę na zdjęciu to kolektor podpasuje.
2. Doprowadzić to do ładu na wielopunkcie - wariant wskazany ale trudny.
Możesz podań numer części z głowicy?
Ten gaźnik nie ma racji bytu. Pomijam fakt okrutnego druciarstwa, bardziej chodzi o to, że wygląda jak gaźnik z mojej fiesty 1,1. Z tą średnicą, dysz, gardzieli to nie ma prawa dobrze działać.
Jeśli chcesz mieć GTI musisz zainstalować wielopunkt.
Re: Pzrzeróbka-Gażnik Forda
: czw lip 21, 2011 13:21
autor: pawel09121978
Co do przejścia na orginał to nie wiem ,mogło by to być dr5oga sprawa-nie wiem czy to się opłaca tym bardziej że tak jak jest nie jest tak żle poza tym ssaniem.Odpalać odpala ale musi troche pochodzić
Pzrzeróbka-Gażnik Forda
: czw lip 21, 2011 13:41
autor: jhosef
To zalezy co masz w aucie.
Są jakies pozostałości po systemie wielopunktowym? Masz komputer w podszybiu? Jaka jest głowica? Czy sa pozostałości wiązki wtrysków?
Na pewno potrzebowałbyś wtryski z listwą, kolektor dolotowy, przepustnicę i resztę dolotu. Jak masz rozwiązaną pompę paliwa?
Ja bym do doprowadził do oryginału. Wtedy te 107 koni by odżyło.
Pzrzeróbka-Gażnik Forda
: czw lip 21, 2011 14:21
autor: pawel09121978
komputer sam w sobie to jest z tego co wiem to"spalony",obcięta wiąska też.Numer na głowicy znalazłem 0281033730 .Poprzedni właściciel powiedział tak cytuje "spalił się komputer wtryski lały po wymianie komputer się znowu spalił i dali sobie z tym spopkój założyli ten gażnik dlatego ten bo ma dysze od dołu"myśle że nic nie pokręciłem.Ogulnie to ja jestem zadowolony odejście ma spalanie nie jest astronomiczne ok.10 w mieście tylko z tym odpalaniem bez teg ssania troszke kiepsko
Pzrzeróbka-Gażnik Forda
: czw lip 21, 2011 14:34
autor: jhosef
Ogólnie w to co mówi poprzedni własciciel to bym nie wierzył. Fachowość jego diagnozy poparta jest fachowością późniejszej naprawy.
Nie wiem. Zrobisz jak chcesz. Co do samego gaźnika to raczej nikt ci tutaj nie pomoże. Raczej szukałbym na jakimś forum forda. To jest taka rzeźba, że ciężko z diagnozą.
ssanie równie dobrze mogło być automatyczne.
Bo może to być gaźnik motocraft 1V z "automatycznym" ssaniem. Ale usuniętym, więc następna rzeźba. ogólnie zasilanie to dramat w tym aucie...
Pzrzeróbka-Gażnik Forda
: czw lip 21, 2011 15:01
autor: pawel09121978
Dzięki widziałem już w necie taki gażnik faktycznie jest podobny do tego mojego ja bym powiedział że nawet taki sam. no poszukam jeszcze. może coś sam wymyśle.
Pzrzeróbka-Gażnik Forda
: ndz lip 24, 2011 21:17
autor: pawelekk24
dobra rzezba jak na tym sie zbiera ??
zaloz gaznik z fso webera odzyska moc najtansze rozwiazanie taki jak masz tutaj
http://allegro.pl/gaznik-sportowy-fiat- ... 18340.html" onclick="window.open(this.href);return false;