Witam
Wymieniłem wczoraj alternator z valeo na bosch Valeo miał dwa kable niebieski i gruby czerwony a bosch ma 3 2x czerwony 1 niebieski wiec ze znajomym doszliśmy do wniosku że czerwone maja to samo zadanie czyli połączyliśm je i zlutowaliśmy z czerwonym a niebieski z niebieskim nie wiedzieć czemu zaczeły falować obroty a dziś nawet kilka razy przy hamowaniu do zera np. na czerwonym zgasł jak trzymam nogę na pedale jest ok jak ktoś miał coś podobnego bądz wie co jest nie tak proszę o pomoc
gury dzięki
Pozdro
1.6 PN po wymianie alternatora falują obroty i czasem gaśnie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 PN po wymianie alternatora falują obroty i czasem gaśnie
Ostatnio zmieniony ndz lip 03, 2011 16:32 przez kowal1210, łącznie zmieniany 1 raz.
Pasja VW
Miłość do MK 2
Pamiętaj pal kapcie na asfalcie
http://www.youtube.com/watch?v=JC0WCIxhPe8" onclick="window.open(this.href);return false;
MÓJ MK2=> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=415043" onclick="window.open(this.href);return false;
Miłość do MK 2
Pamiętaj pal kapcie na asfalcie
http://www.youtube.com/watch?v=JC0WCIxhPe8" onclick="window.open(this.href);return false;
MÓJ MK2=> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=415043" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 PN po wymianie alternatora falują obroty i czasem gaśnie
Jak alternatory mają kable?
Tam są chyba tylko śruby i lub konektory do podłączenia.
Tam są chyba tylko śruby i lub konektory do podłączenia.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.6 PN po wymianie alternatora falują obroty i czasem gaśnie
Rozlutować.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1.6 PN po wymianie alternatora falują obroty i czasem gaśnie
No więc Valeo miał dwa kable czerwony gruby i niebieski chudy na oczkach
A bosch ma wtyczkę z trzema kablami dwa czerwone i jeden niebieski zlutowałem dwa czerwone od Boscha z jednym czerwonym od Valeo i niebieski z niebieskim
A bosch ma wtyczkę z trzema kablami dwa czerwone i jeden niebieski zlutowałem dwa czerwone od Boscha z jednym czerwonym od Valeo i niebieski z niebieskim
Jak rozlutuje to jak mam to wtedy podłączyć????Paweł Marek pisze:Rozlutować.
Pasja VW
Miłość do MK 2
Pamiętaj pal kapcie na asfalcie
http://www.youtube.com/watch?v=JC0WCIxhPe8" onclick="window.open(this.href);return false;
MÓJ MK2=> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=415043" onclick="window.open(this.href);return false;
Miłość do MK 2
Pamiętaj pal kapcie na asfalcie
http://www.youtube.com/watch?v=JC0WCIxhPe8" onclick="window.open(this.href);return false;
MÓJ MK2=> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=415043" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.6 PN po wymianie alternatora falują obroty i czasem gaśnie
i oprócz tego jeszcze gruby czerwony na oczko, nie rozumiem? Cienki czerwony od obrotka do diesla (wyjscie W) odlutuj zostaw wolny.kowal1210 pisze:ma wtyczkę z trzema kablami dwa czerwone i jeden niebieski
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości