Strona 1 z 1

słaby start

: pt cze 24, 2011 14:07
autor: pawlus123
Witam wszystkich.
Pomóżcie a mianowicie chodzi o golfa2 silnik 1.3
został zregenerowany gaznik i wydaje mi się że to nie jest nadal to co było wcześniej,przypuszczam,że nawalił mi przyspieszacz zapłonu ale nie bardzo wiem jak to sprawdzić :-(

słaby start

: pt cze 24, 2011 14:16
autor: adamtb
Odłącz ten wężyk i się przejedź, jeżeli nie będzie żadnej różnicy z wsadzonym wężykiem czy bez niego to masz uwalony. Możesz też założyć jakiś wężyk na przyspieszacz i ustam ssać powietrze, powinien być wyczuwalny lekki opór.
Podejrzewam że to gaźnik 2E3 bo nie napisałeś, pospawdzaj czy wszysto dobrze podłączyłeś przy zakładaniu.

słaby start

: pt cze 24, 2011 14:57
autor: pawlus123
gaznik 2E3 podłączone jest dobrze tak mi się wydaje ale zastanawia mnie zatkany przewód przy gazniku,nie wiem czy to ma wpływ na pracę silnika.Regeneracja została przeprowadzona w warsztacie.Sorki nie dodałem że golfik ma założoną instalację gazową.

słaby start

: pt cze 24, 2011 15:02
autor: pawlus123
Przyspieszacz zapłonu nie stawia żadnych oporów przy zasysaniu jak i wdmuchiwaniu powietrza.

słaby start

: pt cze 24, 2011 15:13
autor: adamtb
no to na szrocie poszukać

słaby start

: pt cze 24, 2011 15:22
autor: pawlus123
Ten zatkany przewód ma jakieś znaczenie?Jest on zatkany z tyłu gaznika,słyszałem że takie sposoby są robione jeżeli silnik posiada lpg.Wtedy silnik nie faluje na wolnych obrotach,jeżeli jest to mit to zdradz gdzie powinien być podłączony?

słaby start

: pt cze 24, 2011 15:42
autor: adamtb
2 z przodu: lewy idzie do termostatu w obudowie filtra a prawy do przyspieszacza zaplonu.

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... sga57cCtDA