Problem przy odpalaniu na gorącym silniku i zimnym
: śr cze 08, 2011 12:48
autor: sebastianc1989
Witam was serdecznie . Mam taki problem śmigam Golfem III 1.8 ADZ LPG(AL700) silnik mi nieraz zapali pochodzi z 2-3 sekundy i gaśnie dzieje się tak gdy jest ciepły lub zimny i tak z 5 razy sie dzieje i potem zapali normalnie i chodzi.Na kopie był błąd silniczka przepustnicy i go skasowałem i problem nie minął. Dodam że z 2 tygodnie temu nie żałowałem sobie kasy i zplanowałem głowice dostał nowe zawory,prowadnice i uszczelniacze zaworowe. Nic mi nie przychodzi do głowy co to moze być, zawsze auto jest odpalane na benzynie.
Dzis nic się mu nie działo zapalał od razu. A jutro bedzie lipa i bede go odpalał znowu 5 razy.
Proszę o pomoc .
Problem przy odpalaniu na gorącym silniku i zimnym
: śr cze 08, 2011 13:18
autor: ssarna1
Objawy podobne do spapranego immo
Problem przy odpalaniu na gorącym silniku i zimnym
: śr cze 08, 2011 14:39
autor: sebastianc1989
Auto nie ma immo
Problem przy odpalaniu na gorącym silniku i zimnym
: śr cze 08, 2011 17:38
autor: ssarna1
czyli rocznik 1994, tak?
Re: Problem przy odpalaniu na gorącym silniku i zimnym
: śr cze 08, 2011 22:29
autor: sebastianc1989
Rocznik 1995 wieczorem znowu mu odbiło a do południa było dobrze
Problem przy odpalaniu na gorącym silniku i zimnym
: śr cze 08, 2011 23:55
autor: ssarna1
hmm, myślałem że od 95 immo było w serii...
Jak ci już odpali, to jak chodzi? obroty falują? ma muła? cokolwiek
Problem przy odpalaniu na gorącym silniku i zimnym
: czw cze 09, 2011 14:43
autor: sebastianc1989
Jak zapali to chodzi wszystko dobrze nie faluje ciągnie dobrze
Problem przy odpalaniu na gorącym silniku i zimnym
: pt cze 10, 2011 23:38
autor: denisz
kurcze, ale zgryz.
A przed zgaśnięciem, obroty zaczynają spadać, czy gaśnie w jednej chwili?
Rozumiem, że błędów na Vagu już nie ma żadnych.
Problem przy odpalaniu na gorącym silniku i zimnym
: ndz cze 12, 2011 22:06
autor: Jaro74
Miałem taki problem dwa lata temu. Rano zapalił, pochodził 2 sekundy i gasł. Przy kolejnej próbie rozruchu kręcił jak głupi, bez kompresji. Po kilkukrotnych próba odpalenia zagadał, ale kulawo i powoli się rozkręcał. Miałem zacięty zawór ciśnienia oleju w pompie olejowej. Pompa przez 2 sekundy nabijała ciśnienie 15 atmosfer i szklanki podpierały zawory. Pomogła wymiana pompy. Opisałem problem pod hasłem "silnik gaśnie po 2 sekundach pracy" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=340143" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem przy odpalaniu na gorącym silniku i zimnym
: wt cze 14, 2011 14:34
autor: sebastianc1989
Od 4 dni nic mu się nie dzieje zapala normalnie może miał focha na mnie i mu juz przeszło odpukać żeby mu się nic nie działo.
Problem przy odpalaniu na gorącym silniku i zimnym POMOCY
: pn cze 20, 2011 19:56
autor: sebastianc1989
Witam odnawiam temat bo problem wrócił jeszcze w gorszej odsłonie
W niedziele rano golf odpalił mi od razu bez problemów pojechałem na zakupy i wróciłem do domu i było wszystko dobrze z nim w tygodniu też nic się nie działo chodził jak należy.
Po paru minutach jak wróciłem z zakupów musiałem jechać do Bydgoszczy i za cholere nie chciał odpalić odpalał i gasł problem ten nagrałem komórką a tu daje link:
" onclick="window.open(this.href);return false; Pierwszy film a drugi mam w moich filmach na youtube.pl
Jak juz mi odpalił to pojechałem do Bydgoszczy byłem wkur...iony na samochód nie oszczędzałem go jechałem średnio 150-160 cała drogę. Zostawiłem go na parkingu i poszedłem do rodziny i cały czas mnie męczyło czy mi odpali normalnie czy znowu mu odbije. Odpalił normalnie jak wracałem do domu, a dziś rano do pracy dopalił i zaraz zgasł ale po ponownym dopaleniu chodził normalnie gdy skończyłem dziś prace to też odpalił normalnie. Ręce mi opadają co to może być???
W sobotę byłem sobie u kuzyna na wagu profilaktyczne badam czy nie ma błędów był jeden: (17972 Sterowanie przepustnicą-niskie napięcie podstawowego ustawienia > akumulator przewody) skasowałem go i później nie wracał jak sprawdzaliśmy. A dlaczego on wystąpił to nie mam pojęcia i proszę o waszą pomoc.
A i jeszcze jedno sprawdziłem na wagu czy auto ma immo na wagu wykazało że niby ma wykryło numer seryjny potem wziąłem kluczyk i go rozebrałem a tam pusto nic żadnej baterii nic kompletnie pusty to niby gdzie ma immo ?? kluczyk jest orginalny pasuje do drzwi i bagażnika.