Problem z chłodzeniem, obieg wody
: wt maja 31, 2011 17:28
Witam,
Mam problem z chłodzeniem. Temperatura skoczyła mi dzis do ok 100st C. Oczywiscie koniec jazdy i spojrzałem co tam się stało. Dosyć spore cisnienie w ukladzie bo korek odkręcałem na kilka razy. Posciskałem wężyki i ten do chłodnicy gorący (pewnie tylko dlatego ze blisko silnika), a ten dolny od chłodnicy zimny. Co może mieć z tym związek i co było ostatnio grzebane w tym samochodzie: 1) Rozrzad był wymieniany 25kkm temu kompletny Ruevill, do tego pompa i uszczelka pod zplanowaną pokrywkę, 2) Ostatnio miałem wycieki płynu, podjechałem do mechanika, ten od razu chciał wymienić krocieć(ten co jest czujnik tem w niego wpięty) ale miał z nim problem bo ponoć rozbudowane są dziwnie i też termostat jest tam jakos zamontowany no i przede wszystkim kosztuje ponad 200zl i nie ma go od ręki. Skończyło się na oringu i uszczelnieniu - nie cieknie już. Teraz pytanie: Co się mogło stać, że nie ma obiegu płynu? Na co stawiacie i jak to sprawdzić nie mając żadnych profesjonalnych narzędzi ani kanału. Aha, wentylator chłodnicy też nie kręci i jak włączyłem dmuchawę na max gorąco to leciało gorące powietrze.
Jesli to nie ten dział, proszę o przeniesienie wątku.
Pzdr
Mam problem z chłodzeniem. Temperatura skoczyła mi dzis do ok 100st C. Oczywiscie koniec jazdy i spojrzałem co tam się stało. Dosyć spore cisnienie w ukladzie bo korek odkręcałem na kilka razy. Posciskałem wężyki i ten do chłodnicy gorący (pewnie tylko dlatego ze blisko silnika), a ten dolny od chłodnicy zimny. Co może mieć z tym związek i co było ostatnio grzebane w tym samochodzie: 1) Rozrzad był wymieniany 25kkm temu kompletny Ruevill, do tego pompa i uszczelka pod zplanowaną pokrywkę, 2) Ostatnio miałem wycieki płynu, podjechałem do mechanika, ten od razu chciał wymienić krocieć(ten co jest czujnik tem w niego wpięty) ale miał z nim problem bo ponoć rozbudowane są dziwnie i też termostat jest tam jakos zamontowany no i przede wszystkim kosztuje ponad 200zl i nie ma go od ręki. Skończyło się na oringu i uszczelnieniu - nie cieknie już. Teraz pytanie: Co się mogło stać, że nie ma obiegu płynu? Na co stawiacie i jak to sprawdzić nie mając żadnych profesjonalnych narzędzi ani kanału. Aha, wentylator chłodnicy też nie kręci i jak włączyłem dmuchawę na max gorąco to leciało gorące powietrze.
Jesli to nie ten dział, proszę o przeniesienie wątku.
Pzdr