Strona 1 z 1

Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.

: wt maja 31, 2011 11:39
autor: kijazz
Witam. Proszę o zdjęcie ewentualnie rysunek jak była fabrycznie ustawiona spręzyna bimetalowa w srodku urządzenia rozruchowego w gażniku. Moja wypadła z mocowań i chce ją spowrotem włozyć tylko nie wiem jak było oryginalnie. Myślę że wiadomo o co mi chodzi:)

Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.

: wt maja 31, 2011 12:20
autor: Morton;]
fabrycznie sa tam chyba znaki, tak jak w 2e3 ale i tak musisz ustawić :grin:
tak samo bedzie jak w 1.3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=372288" onclick="window.open(this.href);return false;

Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.

: wt maja 31, 2011 12:46
autor: kijazz
hmm. o znakach wiem al enie o to mi chodzi. Chodzi mi jak w srodku ta sprezyna jest ulozona a konkretniej gdzie znajduje się te oczko które należy "nadziać" na plastikowy trzpień. może obrazek pomoże:
Obrazek

Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.

: wt maja 31, 2011 17:21
autor: Paweł Marek
kijazz, fotkę dałeś z 2E3, pytasz o 2E2, bądź precyzyjny. W 2E2 masz wewnątrz kopułki metalowy trzpień z nacięciem a nie plastykowy. Wkładasz w nie zagięty wewnętrzny koniec sprężyny tak że sprężyna wychodzi z niego powiedzmy od góry i przodu.

Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.

: wt maja 31, 2011 17:55
autor: kijazz
sorry dałem foto poglądowe. "do gory i przodu" - nie bardzo rozumiem. Zrobię foto jak ustawie spręzyne i wtedy może powiesz mi czy jest dobrze czy żle

Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.

: wt maja 31, 2011 19:24
autor: Paweł Marek
OK, nie wiem jak to opisać, jeśli założysz kopułkę i sprężynę do szczelina w kołku na nią ma byś skośnie w górę i przód, nie mam fotki a ciężko mi to wyrazić