Ciezko odpala po krotkim postoju i kilka innych pytań
: czw maja 26, 2011 23:03
Witam Serdecznie.
Znalazłem kilka tematów le żaden nie został rozwiązany w pełni.
Gaźnik Pierburg 2e2
Mój problem jest taki: Gdy samochód jest zimny pali na dotyk z obrotów schodzi bardzo ładnie chociaż na rozgrzanym trzyma około 1000. Ale zanim zacznę regulować śrubą to zapłon muszę ustawić z lampą. Ale do celu. Gdy samochód się nagrzeje do 90 stopni i po dłuższej jeździe zdarza mu się ze zaczyna przerywać i nawet zgasnąć. Później ciężko jest go odpalić ale to sporadycznie. Problemem głównym jest to że gdy zgaszę silnik i postoi 10, 20, 30 nawet 40 minut to później bardzo ciężko go odpalić trzeba kręcić rozrusznikiem z 10 obrotów czasem nawet więcej. A gdy ostygnie pali znów na dotyk.
Pytanie 2
Przepraszam z góry autora zdjęcia za wykorzystanie go
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2da ... 6f383.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy ten element zaznaczony na czerwono to gdy się dmucha w otwór który jest połączony z zielonym pojemnikiem na podciśnienie bądź wyciąga powietrze to powinien trzymać ciśnienie/podciśnienie??
Pytanie 3
na zdjęciu powyżej jest również czarny kabelek z białą obudową wtyczki. U mnie była ta wtyczka podłączona do czujnika temperatury?? po co i na co nie wiem ale nigdzie indziej nie da się jej podłączyć bo nie znalazłem przewodu. Gdyby ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie poszukać przewód do którego podłączyć ten kabelek w której wiązce się znajduje oryginalnie. i przy okazji gdzie podłączyć ten czujnik temperatury.
Pytanie 4
Do czego podłączyć tą kostkę którą trzyma właściciel tego zdjęcia.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fef ... 4d742.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jeszcze raz przepraszam za wykorzystanie zdjęć bez wcześniejszego zapytania się
Znalazłem kilka tematów le żaden nie został rozwiązany w pełni.
Gaźnik Pierburg 2e2
Mój problem jest taki: Gdy samochód jest zimny pali na dotyk z obrotów schodzi bardzo ładnie chociaż na rozgrzanym trzyma około 1000. Ale zanim zacznę regulować śrubą to zapłon muszę ustawić z lampą. Ale do celu. Gdy samochód się nagrzeje do 90 stopni i po dłuższej jeździe zdarza mu się ze zaczyna przerywać i nawet zgasnąć. Później ciężko jest go odpalić ale to sporadycznie. Problemem głównym jest to że gdy zgaszę silnik i postoi 10, 20, 30 nawet 40 minut to później bardzo ciężko go odpalić trzeba kręcić rozrusznikiem z 10 obrotów czasem nawet więcej. A gdy ostygnie pali znów na dotyk.
Pytanie 2
Przepraszam z góry autora zdjęcia za wykorzystanie go
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2da ... 6f383.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy ten element zaznaczony na czerwono to gdy się dmucha w otwór który jest połączony z zielonym pojemnikiem na podciśnienie bądź wyciąga powietrze to powinien trzymać ciśnienie/podciśnienie??
Pytanie 3
na zdjęciu powyżej jest również czarny kabelek z białą obudową wtyczki. U mnie była ta wtyczka podłączona do czujnika temperatury?? po co i na co nie wiem ale nigdzie indziej nie da się jej podłączyć bo nie znalazłem przewodu. Gdyby ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie poszukać przewód do którego podłączyć ten kabelek w której wiązce się znajduje oryginalnie. i przy okazji gdzie podłączyć ten czujnik temperatury.
Pytanie 4
Do czego podłączyć tą kostkę którą trzyma właściciel tego zdjęcia.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fef ... 4d742.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jeszcze raz przepraszam za wykorzystanie zdjęć bez wcześniejszego zapytania się