Strona 1 z 1

Pierburg 2E3

: śr maja 25, 2011 19:07
autor: chodak-70
Mam pytanie do szanownych forumowiczów o zasadę działania krzywki urządzenia rozruchowego.Podczas rozruchu przeskakuje na śrubie w lewą stronę podczas rozciągania sprężyny bimetalowej.A jak dzieję się w odwrotną stronę bo raczej sprężyna bimetalowa nie ma takiej siły by podczas stygnięcia cofnąć krzywkę w prawo i tym samym zamknąć przepustnice?
Obrazek

Pierburg 2E3

: czw maja 26, 2011 21:13
autor: chodak-70
Mniejsza o to złożyłem ten gaźnik i zamontowałem jednak nadal nie odpala bez ciągłego gazowania.Został przemyty,przedmuchany dostał nowe wężyki, podstawa i filtr paliwa nówki sztuki,sprawdziłem napięcie, membrany po zassaniu trzymają, sprężyna reaguje na ciepło i zimno ale przy odpalaniu nadal zonk.

Pierburg 2E3

: pt maja 27, 2011 02:58
autor: adamtb
podczas stygnięcia sprężyna się kurczy a podciśnienie cofa krzywkę

Pierburg 2E3

: pt maja 27, 2011 19:19
autor: chodak-70
Wielkie podziękowania za odpowiedź. Po wyeliminowaniu wszelkich wątpliwości mam gaźnik do wymiany...

Pierburg 2E3

: ndz maja 29, 2011 13:23
autor: Morton;]
wiem kolege jakie jaja są z tym gaźnikiem to wiem a informacji prawie zero masz tu takie ogólne

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
czytając Twój wczesnieszy temat, to siłownik pull down powinien uchylać klapkę przepustnicy po odpaleniu silnika na około 2-4 mm, jeśli tak nie jest regulujesz ta śrubka na inbus, bo jak klapka jest cały czas zamknięta silnik na zimnym będzie gasł bez gazu, na razie wsadź miedzy klapkę a obudowę kawałek druta jak nie zgaśnie to poczekaj aż się rozgrzeje i ustaw szybki jałowy bo czytałem ze tez tam dłubałeś, pisz o efektach jak chcesz możesz zapytać kolegę Paweł Marek dużo wie o tych gaźnikach na pewno ci pomorze poczytaj jego posty ja tez już trochę o tym gaźniku pisałem pozdro :hmm:

Pierburg 2E3

: wt maja 31, 2011 15:13
autor: chodak-70
Wielkie dzięki za odpowiedź byłem u specjalisty od gaźników i wtrysków obadał, posłuchał, podłubał i stwierdził że gaźnik jest w kiepskim stanie i pozostaje tylko wymiana na regenerowany :-( .

Pierburg 2E3

: wt maja 31, 2011 21:38
autor: Morton;]
taaa robić mu się nie chce jak zobaczył gaźnik woli komputer padpiac i skasować, lepiej zregeneruj swój jeśli ci siłowniki trzymają itp, będziesz wiedział co masz :hmm: albo weber :okej:

Pierburg 2E3

: śr cze 01, 2011 06:59
autor: chodak-70
Eeee tam 'dziadek Kotański' nawet komputera niema u niego czas zatrzymał się w latach 90 tych ubiegłego wieku :grin: faktury nawet ręcznie pisze. Dał mi namiar na gościa z Kalisza który wymienia gaźniki na regenerowane,regeneracja mojego w Lublinie to 400zł :panna: