Strona 1 z 1
Pierburg 2E3
: śr maja 25, 2011 19:07
autor: chodak-70
Mam pytanie do szanownych forumowiczów o zasadę działania krzywki urządzenia rozruchowego.Podczas rozruchu przeskakuje na śrubie w lewą stronę podczas rozciągania sprężyny bimetalowej.A jak dzieję się w odwrotną stronę bo raczej sprężyna bimetalowa nie ma takiej siły by podczas stygnięcia cofnąć krzywkę w prawo i tym samym zamknąć przepustnice?
Pierburg 2E3
: czw maja 26, 2011 21:13
autor: chodak-70
Mniejsza o to złożyłem ten gaźnik i zamontowałem jednak nadal nie odpala bez ciągłego gazowania.Został przemyty,przedmuchany dostał nowe wężyki, podstawa i filtr paliwa nówki sztuki,sprawdziłem napięcie, membrany po zassaniu trzymają, sprężyna reaguje na ciepło i zimno ale przy odpalaniu nadal zonk.
Pierburg 2E3
: pt maja 27, 2011 02:58
autor: adamtb
podczas stygnięcia sprężyna się kurczy a podciśnienie cofa krzywkę
Pierburg 2E3
: pt maja 27, 2011 19:19
autor: chodak-70
Wielkie podziękowania za odpowiedź. Po wyeliminowaniu wszelkich wątpliwości mam gaźnik do wymiany...
Pierburg 2E3
: ndz maja 29, 2011 13:23
autor: Morton;]
Pierburg 2E3
: wt maja 31, 2011 15:13
autor: chodak-70
Wielkie dzięki za odpowiedź byłem u specjalisty od gaźników i wtrysków obadał, posłuchał, podłubał i stwierdził że gaźnik jest w kiepskim stanie i pozostaje tylko wymiana na regenerowany
.
Pierburg 2E3
: wt maja 31, 2011 21:38
autor: Morton;]
taaa robić mu się nie chce jak zobaczył gaźnik woli komputer padpiac i skasować, lepiej zregeneruj swój jeśli ci siłowniki trzymają itp, będziesz wiedział co masz
albo weber
Pierburg 2E3
: śr cze 01, 2011 06:59
autor: chodak-70
Eeee tam 'dziadek Kotański' nawet komputera niema u niego czas zatrzymał się w latach 90 tych ubiegłego wieku
faktury nawet ręcznie pisze. Dał mi namiar na gościa z Kalisza który wymienia gaźniki na regenerowane,regeneracja mojego w Lublinie to 400zł