Poziom plynu chlodniczego
: ndz maja 22, 2011 21:12
Witam,
w golfie w piątek wymieniłem:
uszczelke pod glowicą z planowaniem glowicy
rozrząd + pompa wody
uszczelke pod klawiaturą
olej + filtr
termostat
Caly plyn chlodniczy zostal spuszczony i wlany nowy, ok 4,5 - 4,7 litra, poniewaz w 5-litrowym baniaku zostalo troche na dnie,
Od razu po odebraniu od mechanika golfa w zbiorniczku bylo dokladnie w polowie MIN/MAX, dzisiaj czyli w niedziele przed wyjazdem
sprawdzilem poziom plynu chlodniczego, bylo ponizej MIN okolo 4 cm, dolalem ta reszte co zostala i bylo dokladnie w polowie MIN/MAX znowu.
W silniku nie widze zadnych wyciekow, pod golfem tez zadnych plam.
Ogolnie od zmiany uszczelki do zobaczenia ubytku plynu przejechalem 40 km, myslicie ze ten ubytek mogl
powstac w skutek rozejscia sie plynu na skutek odpowietrzania sie ukladu?
Dolalem i pojechalem w trase 90 km, po drodze stawalem 2 razy, poziom plynu chlodniczego ciagle taki sam.
Przed Lublininem ciągnalem sie w korku przy temp. powietrza ok 24C okolo 7 km i w tym czasie
temperatura na tarczy wskazywala 90-92, zas na komputerze 92-94 (MFA nie byl sertyjnie tylko byl dokladany wiec mysle ze dlatego pokazywal
w ten sposob, chociaz moge sie mylic)
Po dojechaniu na miejsce nie gasilem golfiny, postalem z wlaczonym silnikiem z 10 minut, w tym czasie 3 razy zalaczyl sie wiatrak,
temp. na blacie taka jak podczas jazdy 90-92, na mfa tak samo 92-94.
To normalne zachowanie temp. ?
w golfie w piątek wymieniłem:
uszczelke pod glowicą z planowaniem glowicy
rozrząd + pompa wody
uszczelke pod klawiaturą
olej + filtr
termostat
Caly plyn chlodniczy zostal spuszczony i wlany nowy, ok 4,5 - 4,7 litra, poniewaz w 5-litrowym baniaku zostalo troche na dnie,
Od razu po odebraniu od mechanika golfa w zbiorniczku bylo dokladnie w polowie MIN/MAX, dzisiaj czyli w niedziele przed wyjazdem
sprawdzilem poziom plynu chlodniczego, bylo ponizej MIN okolo 4 cm, dolalem ta reszte co zostala i bylo dokladnie w polowie MIN/MAX znowu.
W silniku nie widze zadnych wyciekow, pod golfem tez zadnych plam.
Ogolnie od zmiany uszczelki do zobaczenia ubytku plynu przejechalem 40 km, myslicie ze ten ubytek mogl
powstac w skutek rozejscia sie plynu na skutek odpowietrzania sie ukladu?
Dolalem i pojechalem w trase 90 km, po drodze stawalem 2 razy, poziom plynu chlodniczego ciagle taki sam.
Przed Lublininem ciągnalem sie w korku przy temp. powietrza ok 24C okolo 7 km i w tym czasie
temperatura na tarczy wskazywala 90-92, zas na komputerze 92-94 (MFA nie byl sertyjnie tylko byl dokladany wiec mysle ze dlatego pokazywal
w ten sposob, chociaz moge sie mylic)
Po dojechaniu na miejsce nie gasilem golfiny, postalem z wlaczonym silnikiem z 10 minut, w tym czasie 3 razy zalaczyl sie wiatrak,
temp. na blacie taka jak podczas jazdy 90-92, na mfa tak samo 92-94.
To normalne zachowanie temp. ?