Witam,
golf4 poj2.8 vr6 4motion rp.99
przebieg175tys
Mam taki problem: po rozgrzaniu silnik zaczyna dziwnie pracowac na wolnych obrotach, na postoju, tzn. odczuwalne sa rytmiczne drgania, silnik "telepie sie" siedzac w srodku auta odczuwalne sa drgania na siedzeniu oraz desce rozdzielczej jak rowniez na samej kierownicy, po dodaniu gazu drgania ustepuja, ale gdy tylko obroty spadna drgania powracaja, slychac rowniez "pyrkanie" z rury wydechowej.
Gdy auto kupilem nie bylo takich problemow, silnik pracowal cicho, rowno i bez drgan, we wnetrzu na postoju bylo cichutko i spokojnie jakby silnik byl wylaczony.
Trzy dni temu wymienilem w nim sprzeglo, dwumas, oraz wiatraki na chlodnicy + czujniki temperatury, po samej wymianie jezdzilem 3 dni bez problemu wszystko bylo ok, az tu nagle takie cyrki. Dodam jeszcze, ze musze wymienic sondy lambda, wedlog mechanika 3 z nich nie daja sygnalu.
Moje pytanie do Was: co moze byc przyczyna tych drgan i nierownej pracy na niskich obrotach?
Zaznacze tylko, ze nie jestem specem od silnikow a raczej "laikiem", za wszelkie odpowiedzi i sugestie co moze byc przyczyna z gory dziekuje i pozdraviam
problem z praca silnika oraz drgania na kierownicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z praca silnika oraz drgania na kierownicy
czy to czasem nie wymiana czujników spowodowała te cyrki?invic pisze:Trzy dni temu wymienilem w nim sprzeglo, dwumas, oraz wiatraki na chlodnicy + czujniki temperatury,
3 naraz zdechły? Daj spokój - błędy mogą być właśnie efektem zbyt bogatej mieszanki ze względu na czujnik temperatury wskazujący np że jest zimny silnik - wzbogaca mieszankę - podnosi obroty - sterownik reaguje wtedy żeby obniżyć obroty i stad może być falowanie.invic pisze:Dodam jeszcze, ze muszę wymienić sondy lambda, według mechanika 3 z nich nie dają sygnału.
Podaj przyczynę wymiany czujnika temperatury i niech mechanik sprawdzi na ecu po zagrzaniu silnika jaka jest wykazywana temperatura silnika
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
problem z praca silnika oraz drgania na kierownicy
Witam ponownie...
2 sondy lambda przed katalizatorem zdechly (pewnie byly martwe jak kupowalem auto), wymienilem (koszt duzy) auto niby nabralo wiecej mocy, ale w sumie to co mnie najbadziej denerwowalo czyli drzenia i nierowna praca - dalej sa :/ tzn na niskich obrotach auto nadal ma drgania, w czasie jazdy slychac jakby szmery i cos w rodzaju tracia metalu o metal + drgania w podlodze, czasem delikatne drgania na pedale gazu, szczerze to juz mi rece opadaja, laduje w to auto kupe kasy a dalej nie pracuje jak powinno.....
czujnuk temperatury byl wymieniony poniwaz wskazywal ze temp silnika jest 90stopni a na komputerze pokazywalo w tym samym czasie 130stopni....
ma ktos moze pomysl co moze byc jeszcze nie tak?
znajomy zasugerowal mi wymiane swiec albo sprawdzenie przeplywomierza, ma to sens?
pozdraviam
2 sondy lambda przed katalizatorem zdechly (pewnie byly martwe jak kupowalem auto), wymienilem (koszt duzy) auto niby nabralo wiecej mocy, ale w sumie to co mnie najbadziej denerwowalo czyli drzenia i nierowna praca - dalej sa :/ tzn na niskich obrotach auto nadal ma drgania, w czasie jazdy slychac jakby szmery i cos w rodzaju tracia metalu o metal + drgania w podlodze, czasem delikatne drgania na pedale gazu, szczerze to juz mi rece opadaja, laduje w to auto kupe kasy a dalej nie pracuje jak powinno.....
czujnuk temperatury byl wymieniony poniwaz wskazywal ze temp silnika jest 90stopni a na komputerze pokazywalo w tym samym czasie 130stopni....
ma ktos moze pomysl co moze byc jeszcze nie tak?
znajomy zasugerowal mi wymiane swiec albo sprawdzenie przeplywomierza, ma to sens?
pozdraviam
problem z praca silnika oraz drgania na kierownicy
invic, znajdź forumowicza rakczek - on ma doświadczenie w tych silnikach
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
problem z praca silnika oraz drgania na kierownicy
Witam,
ok dzieki, sprobuje u Niego;) moze cos doradzi
pozdrov
ok dzieki, sprobuje u Niego;) moze cos doradzi
pozdrov
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości