Strona 1 z 1

Gaźnik Pierburg 2E problem z ssaniem i zaduze spalanie

: śr maja 04, 2011 13:11
autor: matti86
Witam wszystkich
Mam golf II 1.3 z gaźnikiem pierburg 2E jakiś czas temu wymieniłem gaźnik gdyż w starym przepustnica się wyrobiła i jak się ściągało nogę z gazu to zaczynał dostawać coraz większych obrotów, dobra ale nie o tym chciałem odnoszę wrażenie ze ten gaźnik który obecnie mam bierze zdecydowanie za dużo paliwa ssanie się wyłącza po przejechaniu niekiedy 6 km przy temperaturze na zewnątrz 20 stopni ( w zimie rozumie ale teraz ....) poza tym lejąc po 10L do baku jak przejadę 30 km to widać znaczny ubytek paliwa co przy silniku 1.3 raczej dziać się nie powinno poza tym kiedyś aż tyle nie brał, co mi poradzicie odnosnie tego gaźnika gdzie szukać wady ? i jak rozwiązać ten problem ?

Gaźnik Pierburg 2E problem z ssaniem i zaduze spalanie

: śr maja 04, 2011 17:38
autor: adamtb
na dole w wyszukiwarce wpisz: pierburg 2e3 jest o tym gaźniku cała masa postów

Re: Gaźnik Pierburg 2E problem z ssaniem i zaduze spalanie

: czw maja 05, 2011 01:40
autor: matti86
Szukałem i niema o rzeczach które mnie interesują tj o nie wyłączającym się ssaniu które się potrafi wyłączyć dopiero po 10 km

Gaźnik Pierburg 2E problem z ssaniem i zaduze spalanie

: czw maja 05, 2011 03:36
autor: adamtb
Sprawdź czy kabelek jest podłączony do ssania automatycznego i czy ta sprężyna bimetalowa w srodku działa.(możesz podłączyć bespośrednio plus i obserwować czy się odchyla klapka ssania do pionu)
Tobie ssanie wyłącza się pewnie dopiero jak się ciecz nagrzeje odpowiednio i tą sprężynkę nagrzeje-rozciągnie a powinna się też nagrzewać od podanego napięcia które idzie najpierw przez wyłącznik termiczny (może być też zepsuty) i nie podaje dalej prądu do sprężynki.
http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... 6373#fotka

Re: Gaźnik Pierburg 2E problem z ssaniem i zaduze spalanie

: pn maja 09, 2011 16:49
autor: matti86
Dziękuje Bardzo to było to :)

Gaźnik Pierburg 2E problem z ssaniem i zaduze spalanie

: pn maja 09, 2011 22:32
autor: Paweł Marek
Było źle na starym jest źle na nowym. W tej sytuacji najpierw kontrola ew zmiana podstawki pod gaźnikiem potem dalsze szukanie. Co do wyrobienia przepustnicy - nie kłócę się bo nie widziałem twojego gaźnika ale wątpię. Miałem jetkę na gaźniku z 400 tys. przebiegu i żadnego wyrobienia przepustnicy nie było to nie gaźnik z malucha jest. Więc najpierw podstawka, potem kontrola wężyków podciśnieniowych i tego co kolega wyżej napisał