Strona 1 z 1

Przyduszanie 1.6 AFT...

: sob kwie 23, 2011 18:38
autor: scooby99
Panowie mam taki problem. Szukałem na forum, ale nie znalazłem nic odnośnie mojego silnika...
Problem pojawia się wtedy gdy silnik jest zimny a na dworze jest gorąco...
Podczas ruszania jest ogromny muł. Trzeba wcisnąć gaz do oporu, żeby to jakoś ruszyło.
Po przejechaniu ok 300 m, gdy wskaźnik temp. na desce lekko się podniesie problem znika...
Wymieniłem czujnik temp. bo myślałem, że to przez to i przepływke (nie-org) chociaż na starej było to samo.
Cały czas pokazuje błąd przepływomierza.
Macie jakieś pomysły...??
Silnik jak w temacie 1.6 AFT.

Przyduszanie 1.6 AFT...

: ndz kwie 24, 2011 01:34
autor: dziabi3
kolego ja miałem inny problem z moca

u mnie było przebicie kabla zapłonowego na czujnik temperatury dolotowej , sprawdź go
co z sądą morze niema podgrzewania i nie startuje szybko

co z ciśnieniem paliwa , filtr paliwa , werzyki regulatora ciągnienia paliwa

a wyczyść i sprawdź na wtyczki czujnika spalania sutkowego i czujnika halla na łapie przedniej poduszki lubi pękać i zaciekać wodą

sprawdź zaworek węgla aktywnego

a na vagu byłeś , ja jestem z Bydgoszczy ale jak coś to zapraszam zerknę ci na vagu

Re: Przyduszanie 1.6 AFT...

: ndz kwie 24, 2011 11:10
autor: scooby99
dziabi3 pisze:kolego ja miałem inny problem z moca

u mnie było przebicie kabla zapłonowego na czujnik temperatury dolotowej , sprawdź go
co z sądą morze niema podgrzewania i nie startuje szybko

co z ciśnieniem paliwa , filtr paliwa , werzyki regulatora ciągnienia paliwa

a wyczyść i sprawdź na wtyczki czujnika spalania sutkowego i czujnika halla na łapie przedniej poduszki lubi pękać i zaciekać wodą

sprawdź zaworek węgla aktywnego

a na vagu byłeś , ja jestem z Bydgoszczy ale jak coś to zapraszam zerknę ci na vagu
Jeżeli chodzi o kable zapłonowe to jakiś miesiąc temu założylem nowe, ale na starych było to samo... Jedyne co się poprawiło to to, że chodzi równiej jak jest wilgotno, więc chyba na poprzednich było lekkie przebicie(były od oryginalne)...

Ciśnienie paliwa sprawdzane przez mechanika, zresztą wymieniłem pompkę paliwa bo stara padła i od razu filtr.

Faktycznie dobry pomysł podsunąłeś ze sprawdzeniem wtyczek od czujnika halla i spalania stukowego bo tego nie robiłem a jak jest przebicie to wiadomo jakie mogą być efekty.

Pod vaga nie podpinałem, tzn mechanik odczytywał błędy, ale na tym się kończyło. Niestety nie znam nikogo w mojej okolicy kto to ogarnia, ale bede musiał poszukać bo do Bydgoszczy mam kawałek... :bigok:
PS dzieki za pomoc. :pub:

Przyduszanie 1.6 AFT...

: pn cze 06, 2011 16:30
autor: denisz
scooby,

ale napisałeś, że jest błąd przepływomierza. To chyba od tego trzeba zacząć.

Sprawdź na Vagu czy czujniki temperatury (płynu i powietrza) pokazują prawidłowe wskazania. Podejrzewam, że Ci muli bo niewłaściwie dozuje wtrysk paliwa (na krótki czas wtrysku), a to może wynikać z błędnych wskazań czujników temp. i przepływki.