Witam.
Posiadam silnik 1.4 16v
Może ten temat był poruszany , ale nic nie znalazłem ciekawego jedynie to:
,że to wada konstrukcyjna tego silnika????
Problem polega na tym, ze średnio raz na 20 odpaleń auta , są dziwne drgania, trzęsie itp. objawy ustępują po 1min. gdy auta nabierze temperatury.
Obroty nie falują chyba nie zauważyłem.
Raz wyskoczyłem otworzyłem klapę, silnikiem telepało oczywiście bez przesady, delikatnie.
wyglądało to tak jak by dostawał za małą dawkę paliwa,(jak by się dławił) albo JAK wyczytałem gdzieś, że za Dużą i że tak musi być bo ten typ tak ma:-)
Drgania nie są jakieś wielkie ale wyczuwalne.
Wiem,że mam brudna przepustnicy, za którą mam zamiar się zabrać, ale jakoś nie mam weny:-)
Zastanawiam się czy jechać do mechanika czy samemu się bawić, wiem, ze po czyszczeniu trzeba pod kompa podpiąć.
Trzęśie na zimnym silniku. wada konstrukcyjna??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Trzęśie na zimnym silniku. wada konstrukcyjna??
Witam, mam to samo też trzęsie się silnik jak jest zimny szczególnie rano jak wyjeżdzam z garażu. Byłem z tym u mechanika i stwierdził że winne są wtryski. Ale jednoczesnie powiedział żeby się tym nie przejmować bo ten typ tak ma. Od tego czasu mineło 2 lata i dalej tak jeżdzę. Zauważyłem że te dragania uzaleznione są od temperatury jaka panuje na zewnątrz samochodu. Rzadko zdarzają się drgania gdy na dworze jest zimno, najczęsciej je czuć gdy jest ciepło. Ale jak pisałeś to trwa tylko chwilę ia jak już ruszysz to tego nie czuć, chyba że zaraz staniesz gdzieś w korku lub na światłach. Jak się zargrzeje to w tym dniu już nic się takiego nie zdarzy.
Jeśli chodzi o czyszczenie przepustnicy to byłem 2 razy u mechanika i jak pooglądałem sobie jak to robi to już więcej tam nie pojechałem kupiłem sobie tylko środek do czyszczenia gaźników w sprayu a do ręki śruboręt i delikatnie wszystko czyszczę bez podpinania do kompa a autko chodzi jak zegarek. Może robię coś źle ale na razie nie mam z nim żadnych kłopotów.
Jeśli chodzi o czyszczenie przepustnicy to byłem 2 razy u mechanika i jak pooglądałem sobie jak to robi to już więcej tam nie pojechałem kupiłem sobie tylko środek do czyszczenia gaźników w sprayu a do ręki śruboręt i delikatnie wszystko czyszczę bez podpinania do kompa a autko chodzi jak zegarek. Może robię coś źle ale na razie nie mam z nim żadnych kłopotów.
Trzęśie na zimnym silniku. wada konstrukcyjna??
chyba jak trzęsący sie zegarek - po to właśnie jest funkcja adaptacji przepustnicyFaraon pisze:wszystko czyszczę bez podpinania do kompa a autko chodzi jak zegarek.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Trzęśie na zimnym silniku. wada konstrukcyjna??
Ja w swoim 1,6 16V tez nie adaptowałem po czyszczeniu i wszystko jest cacy.
Trzęśie na zimnym silniku. wada konstrukcyjna??
chyba jak trzęsący sie zegarek - po to właśnie jest funkcja adaptacji przepustnicy
Ale jak chodzi równo i bez wstrząsów to po co mam jeździć po serwisach.
Ale jak chodzi równo i bez wstrząsów to po co mam jeździć po serwisach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości