Strona 1 z 1
zagatkowa głowica
: czw kwie 07, 2011 01:16
autor: CIENKII
witam . .
moze mi ktos napisac i udowodnic z czego jest głowica o numerach 026103373AA ?
czytam , szperam po necie i znalazlem ze jest i od JH ze scirocco , i od Golfa silnik PF i od GX-a i od RP-ka . . i teraz sam nie wiem . .
w moim PF-ie uszczelniacze mowia papa . . mam taka głowice o wyzej wymienionych numerach chcialem ja wysłac do splanowania , wymiany uszczelniaczy dotarcia gniazd itp sciagnac swoja dac nowa uszczelke i od razu złozyc . . ale nie jestem pewnien czy to od PF-a ( jeszcze spraedze jakie numery mam u siebie )
oprócz tego mam głowice z 2E , AKR i inne 2.0 115 km z MK III numer 048103373 . . razem z wałkiem jeździła w seacie toledo automat . . mozna by to zaaplikowac do PF-ki ?? co by to dało ?? nie wiem jeszcze jaki tam walek bo nie szukalem numerów . .
zagatkowa głowica
: czw kwie 07, 2011 10:07
autor: feniks
CIENKII pisze:026103373AA
i jeszcze w 2H
http://www.bildelsbasen.se/?index=defau ... d=21096532" onclick="window.open(this.href);return false;
zagatkowa głowica
: czw kwie 07, 2011 10:38
autor: Paweł Marek
CIENKII, po numerze samej głowicy niczego nie dojdziesz na 100 procent, bo katalogi typu ETKA nie podają numeru samej głowicy tylko kompletnej. Istotne będzie właśnie to jaki jest wałek i jakiej średnicy zawory, sam metal głowicy to to samo. Co do zakładania glowicy z 2.0 nie mam tego w głowie ale pamiętam że takie tematy były na forum więc poszukaj. I rozważ czy warto robić to co chcesz bo jeśli jedynym problemem są uszczelniacze to możesz je zmienić bez ścigania głowicy, i wówczas jest to koszt tylko uszczelki pod dekiel i uszczelniaczy czyli groszowa sprawa plus 2-3 godzinki pracy.
zagatkowa głowica
: czw kwie 07, 2011 11:07
autor: CIENKII
feniks, ooo jeszcze lepiej ;/
Paweł Marek, cos takiego czytalem ze ETKA prawdy nie powie . . .w tej głowicy z ,,niby PF-ki'' nie mam wałka . . sa tylko zawory . .
zawory w niej doltowy ok 40mm wydechowy 32mm
uszczelniacze mam kupione tylko trzeba wymyslec jakis sprzet zeby cisnienie utrzymalo zawór w gorze podczas zabawy
a o głowicy z 2E poszukam jeszcze . . choc powiem ze wolał bym nic nie sciagac tak jak mowisz i zrobic tylko uszczelniacze . . .
zagatkowa głowica
: czw kwie 07, 2011 12:45
autor: CIENKII
patrzalem w aucie . . mam taka samą głowice w aucie ---> 026103373AA . . . . sciagnełem jeden wydechowy i jeden dolotowy zawór . . usczelniacze rzeczywiscie sa wymienione , gniazda w stanie idealnym . . . na niej bede sie ,,uczył'' jak to zrobic u siebie . . . jeden uszczelniacz zniszczylem przy próbie sciagniecia
głowica z 2E numer 048103373 jeździla w Seacie Toledo MK I z automatem . . sciagnelem wałek i nie moge na nim znaleźć oznaczenia i numeru . . gdzie go dokladnie znaleźć ??
i tak jak kolego
Paweł Marek, bede robił swoja
zagatkowa głowica
: czw kwie 07, 2011 12:56
autor: Paweł Marek
Szukajka prawdę mówi
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=15&t=314380" onclick="window.open(this.href);return false;
a sprzęt do podnoszenia zaworów to sznurek który wtykasz przez dziurę po świecy na opuszczonym tłoku a potem go podnosisz kręcąc wałem, ściśniety sznurek podpiera zawór. Nie to jest problemem. Wprawy wymaga wyjmowanie zamków zaworów żeby żaden nie poleciał do otworów w głowicy albo w plener (dziury zatkać szmatkami), oraz bardzo ciężko wyjąc stare uszczelniacze - potrzebne dobre szczypce. Potem wkładasz nowe uszczelki wpierw koniecznie owijając zawór w okolicy wyżłobienia na wałek taśmą klejącą czy czymś żeby uszczelka nie poharatała się , i wbijasz uszczelką dobraną rurką.
zagatkowa głowica
: czw kwie 07, 2011 20:12
autor: PAPAYOS
CIENKII pisze:moze mi ktos napisac i udowodnic z czego jest głowica o numerach 026103373AA ?
Ta głowica jest z aluminium...
A jak udowodnić... Po prostu przyłóż magnes i na pewno się nie będzie trzymał...
Pozdrawiam
PAPAYOS
zagatkowa głowica
: pt kwie 08, 2011 08:36
autor: CIENKII
kolego
PAPAYOS, chodzilo mi z jakiego modelu VW wychodzila ta głowica a nie z jakiego jest materiału