Strona 1 z 1
G60 muli na ciepłym
: pn kwie 04, 2011 10:15
autor: BartekJ
Wprawdzie jest temat przedstawiający listę polecanych zakładów, ale sam znam kilka i nikt nie zna zbyt dobrze silnika z mojego Golfa. Jest dość dziwny objaw gdy silnik się zagrzeje to muli go. Po chwili załapuje i działa normalnie. Przepustnica czysta. Preparat do czyszczenia wtrysków wlałem - nie podziałało. Teraz poł baku wyjeździłem na ostrzejszym rozwiazaniu - na pełen bak wlalłem 2 litry oleju do silników 2T. Spoecjalnej poprawy nie widać. Chciałbym go dać w ręce osoby, która zna ten silnik.
Komuś z Was przychodzi ktoś taki do głowy? - Kraków i okolice.
G60 muli na ciepłym
: pn kwie 11, 2011 09:48
autor: BartekJ
Zatem nie ma zadnego mechanika w Malopolsce, ktory zna sie na tym silniku?
G60 muli na ciepłym
: pn kwie 11, 2011 13:40
autor: marek007
Może pompa paliwa? Ciśnienie na wolnych 2,5 bara, podczas przyspieszania do 3,5 tak to powinno wygladać.
Jakie wskazanie ma COPOT? Mniej więcej 500~600 Ohm (piny na ECU 1,3).
Jak sprawa lambdy wygląda ? Testowałeś (na ciepłym układzie) ?
Wydech na odcinku do sondy szczelny ?
G60 muli na ciepłym
: pn kwie 11, 2011 22:13
autor: BartekJ
Zaden ze specow nie ogarnia elektroniki tego silnika. ASO w ogole wypielo... się. Pompa raczej nie bo na zimno tez by pojawiaj sie ten problem. Regulator wolnych obrotw wyglada jakby sie przywieszal, ale to na pewno nie jest jedyne zrodlo glownego problemu czyli tego mulenia. Wyglada to troche jakby go przylewalo ( na zimnym przez ssanie ma wiecej powietrza) bo i pali swoje. Przy mojej jezdzie MFA pokazuje przewaznie ok. 20 litrow a jak chce sobie pojezdzic to jestem w stanie zrobi 32L/100 km.
G60 muli na ciepłym
: pn kwie 11, 2011 23:06
autor: Paweł Marek
BartekJ, Nie elektronika jest problemem bo to prosty Digifant nawet bez przepływomierza tylko każdy się boi sprężarki w starym aucie. Zadzwoń do gościa na którego namiary masz na priv i zapytaj, to mechanik doświadczony z vw, stało mu pod warsztatem G60 nie wiem czy ucznia jakiegoś czy jego samego ale może pomóc.