witam . . otóz mam pytanie . .
Silnik 1.8 PF 107km
podczas odpalenia po nocy czasami zakopci na niebiesko = wiadomo olej, ponad 260tys przebiegu robi swoje a GTI na tylnym pasie nie oznaczalo ze jeździl nim dziadek do sklepu po bułki , na 99% uszczelniacze bo cisnienie na garkach 12,2 - 12 - 13 - 12 wiec ok . . nowa głowica od PF-ki lezy w pokoju , pojedzie do planowania sprawdzenia, nowe uszczelniacze juz sa i bedzie zakladana
jak juz maszinu nagrzane podczas naglego wcisnienia gazu do podłogi ( nie koniecznie do odcinki ) potrafi puscic dosyc mocna chmurke oczywiscie nie taka jak diesle ale potrafi i to tez nie zawsze = jest to paliwo ktore sie nie spaliło i ten dymek jest z jakiejs ,,dodatkowej dawki ''przy wcisnieciu gazu w podłoge ? i jak pisalem nie ma tego zawsze
i teraz najdziwniejsze - podczas przyspieszania z pedałem w podłodze np na 3-cim biegu krece silnik do 6tys puszczam gaz auto hamuje silnikiem i z wydechu ( widac w lusterku ) wydobywa sie biały dym po ponownym wcisnieciu do podłogi wywala mega biała chmure + troche czarnego ;/ zrobi sie to pare razy i poźniej tego nie ma , pojeżdzę pare dni spokojnie i znow tak pare razy sie zrobi podczas jakiegos przejazdu ,,przedmu ch ującego wydechy''
rozumiem ze białe to woda . . ale jej nie ubywa , silnik chodzi bardzo dobrze przyspiesza jak na 107km przystalo . .
no i nie pamietam zeby przed wywaleniem kata tak sie działo , mozliwe nie zwracalem uwagi ( wkład w kacie oderwał sie od obudowy mimo ze nie popękał-ile moge dostac za wnetrznosci ? ) teraz zamiast kata wspawalem długi przelotowy tłumik . . i mam 3 tłumiki
z gory dzieki za pomoc
kopcenie na wszystkie kolory
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kopcenie na wszystkie kolory
odpowiedz sama przez przypadek sie znalazła . . . . tylu mechaników na forum i nikt nie podpowiedzial
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTI EDITION -
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
kopcenie na wszystkie kolory
u mnie znów jest tak ze troszkę na 10 tys.km muszę dolewać oleju ale zawsze kopci jak jest zimny po odpaleniu na niebiesko i nigdy jak jest nagrzany i oczywiście ciśnienie ma ok bo tez jak u kolegi powyżej wiec stawiam ze uszczelniacze tez raczej mówią dość ??
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
kopcenie na wszystkie kolory
pewnie tez . . ale nie w takim stopniu jak u mnie . . .
jeszcze pewnie masz kata . . mialem kata i tego nie było . . przynajmniej nie widzialem nigdy a teraz tego sie zauwazyc nie da ;/ *#cenzura#*. .,
jeszcze pewnie masz kata . . mialem kata i tego nie było . . przynajmniej nie widzialem nigdy a teraz tego sie zauwazyc nie da ;/ *#cenzura#*. .,
- GTI EDITION -
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
kopcenie na wszystkie kolory
aha powiem ci ze kata nie mam tylko sama puszke i nie jest to tak zauważalne az jeszcze ale gozej z olejem trzeba koło 2 litrów dolać ale mam jeszcze gdzies wyciek koło sprzegła to tez dlatego musze to zrobic
ale u ciebie ewidentnie jest gozej wiec trzeba robic juz uszczelniacze
ale u ciebie ewidentnie jest gozej wiec trzeba robic juz uszczelniacze
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
kopcenie na wszystkie kolory
wyciek koło sprzegła rob szybko . . u siebie nie zrobilem i prawdopodobnie NOWE sprzegło LUK-a do wymiany bo z pokrywy olej polecial ;/
u mnie na 100 % . . i bede robil przed wakacjami jeszcze
u mnie na 100 % . . i bede robil przed wakacjami jeszcze
- GTI EDITION -
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości