problem z obrotami i alternatorem
: pt kwie 01, 2011 22:36
Witam Forumowiczów na samym początku dodam ze szukałem informacji o moim problemu ale nie znalazłem nic co by odpowiadało moim problemom opisze je niżej ...
na początku dodam ze to golf 3 1.4 +LPG (pisze w dziale benzyna bo na lpg wszystko jest ok)
wiec zacznijmy od tego ze po mieście jeżdżę sobie na benzynie (lpg używam zazwyczaj w dłuższe trasy ... i nie mam z jazda na lpg żadnych problemow)
dojeżdżając do skrzyżowania wciskam sprzęgło i obrotomierz wskazuje mi jakieś 200 obr. a czasem nawet zgaśnie o dziwo dzieje się tak tylko w momencie gdy zwalniam (np dojazd do świateł lub jakiś skręt) przy przyspieszaniu i wciskaniu sprzęgła obroty zostają na swoim miejscu z granicach 900 strasznie mi to przeszkadza ... :/ dodam jeszcze ze nie zawsze tez tak się dzieje :/ chyba jak mu się coś pomiesza to wariuje...
oczywiście gdy przełączę na lpg wszystko jest ok obroty w normie i nie gaśnie ... czy miał ktoś tak lub podobnie i co można obstawiać za usterkę ? silniczek krokowy ?
i mój 2-gi problem po odpaleniu auta pali się kontrolka aku ... (zapali się 7 razy na 10 odpaleń samochodu) wystarczy tylko ze lekko musnę pedał gazu i kontrolka znika i ładowanie wraca do normy (średnio ładowanie mam 14,00 lecz gdy pali się kontrolka aku nie ma ładowania i napięcie na aku spada szybko) dodam ze wymieniłem pasek klinowy lecz przed wymiana miałem to samo co teraz wymieniłem tez w alternatorze szczotki i regulator napięcia co nie pomogło dalej występował dany problem co jeszcze może pomoc ? jakaś regeneracja alternatora ? łożysko ?
z gory dziekuje wszystkim za pomoc i postaram sie jakos wynagrodzic jesli cos o minołem co bedzie potrzebne w diagnozie prosze pisac to dopisze pozdrawiam
na początku dodam ze to golf 3 1.4 +LPG (pisze w dziale benzyna bo na lpg wszystko jest ok)
wiec zacznijmy od tego ze po mieście jeżdżę sobie na benzynie (lpg używam zazwyczaj w dłuższe trasy ... i nie mam z jazda na lpg żadnych problemow)
dojeżdżając do skrzyżowania wciskam sprzęgło i obrotomierz wskazuje mi jakieś 200 obr. a czasem nawet zgaśnie o dziwo dzieje się tak tylko w momencie gdy zwalniam (np dojazd do świateł lub jakiś skręt) przy przyspieszaniu i wciskaniu sprzęgła obroty zostają na swoim miejscu z granicach 900 strasznie mi to przeszkadza ... :/ dodam jeszcze ze nie zawsze tez tak się dzieje :/ chyba jak mu się coś pomiesza to wariuje...
oczywiście gdy przełączę na lpg wszystko jest ok obroty w normie i nie gaśnie ... czy miał ktoś tak lub podobnie i co można obstawiać za usterkę ? silniczek krokowy ?
i mój 2-gi problem po odpaleniu auta pali się kontrolka aku ... (zapali się 7 razy na 10 odpaleń samochodu) wystarczy tylko ze lekko musnę pedał gazu i kontrolka znika i ładowanie wraca do normy (średnio ładowanie mam 14,00 lecz gdy pali się kontrolka aku nie ma ładowania i napięcie na aku spada szybko) dodam ze wymieniłem pasek klinowy lecz przed wymiana miałem to samo co teraz wymieniłem tez w alternatorze szczotki i regulator napięcia co nie pomogło dalej występował dany problem co jeszcze może pomoc ? jakaś regeneracja alternatora ? łożysko ?
z gory dziekuje wszystkim za pomoc i postaram sie jakos wynagrodzic jesli cos o minołem co bedzie potrzebne w diagnozie prosze pisac to dopisze pozdrawiam