Strona 1 z 1

Po zagrzaniu silnika obroty idą w góre

: pt mar 04, 2011 15:58
autor: sebool12
Witam

Ostatnio wymieniałem u siebie cały mono wtrysk w 1.8 RP + LPG I gen z 91r. Auto teraz odpala zdecydowanie lepiej i wydaje mi się że lepiej idzie. Ale jeżeli temperatura przekroczy bodajże 90 stopni (wskazówka w pionie) to obroty zatrzymują się na 3tys i auto samo jedzie. Dzisiaj widząc, że temp przekorczyła 90 stopni, na postoju dodałem gazu dość tak do 5tys i obroty nie powróciły już do 900 tylko zatrzymały się na 1,5, potem jeszcze raz przy gazowałem i obroty już poszły do 3 tys ;/.
Czy może być to wina, że np uszczelniacz nie wytrzymuje tej temp i puszcza po czym bierze lewe powietrze? Jak silnik ostygnie to pracuje normalnie. Pytam bo stosowałem uszczelniacz przy mikserze LPG.
Zapomniałem dodać, że jak silnik się zagrzeje i te obroty już są na tych 3tys i zgaszę silnik po czym próbuje go odpalić to już widać, że zapala nieco gorzej.

Macie jakieś pomysły?


Pozdro

Po zagrzaniu silnika obroty idą w góre

: pt mar 04, 2011 18:29
autor: Warren.
Jak będzie trzymał wysokie obroty, to odłącz kostkę od silniczka krokowego i podłącz ponownie .Zobaczysz czy obroty spadły. Może to wina krokowca

Po zagrzaniu silnika obroty idą w góre

: pt mar 04, 2011 22:28
autor: sebool12
Wymieniłem, zagrzałem silnik (na postoju) i jak narazie ok, ale zauważyłem, że na benzynie po zagrzaniu obroty lekko falują ;/
Od czego to? Też silniczek?

Po zagrzaniu silnika obroty idą w góre

: sob mar 05, 2011 13:46
autor: rem08
To juz moze byc wina tego ze jezdzisz na gazie. Ecu lapie blad mieszanki i z tego taka praca na benzynie. Sprobuj na jakies 30 minut odlacyzc aku i wtedy odpal na benzynie i nie dodawajac gazu czekaj az zalaczy sie wentylator. Ecu sie zaprogramuje i powinno byc dobrze. Ale po niedlugim czasie problem znow sie pojawi... Niestety w zagazowanych RP to praktycznie codzienny problem...