Po zagrzaniu silnika obroty idą w góre
: pt mar 04, 2011 15:58
Witam
Ostatnio wymieniałem u siebie cały mono wtrysk w 1.8 RP + LPG I gen z 91r. Auto teraz odpala zdecydowanie lepiej i wydaje mi się że lepiej idzie. Ale jeżeli temperatura przekroczy bodajże 90 stopni (wskazówka w pionie) to obroty zatrzymują się na 3tys i auto samo jedzie. Dzisiaj widząc, że temp przekorczyła 90 stopni, na postoju dodałem gazu dość tak do 5tys i obroty nie powróciły już do 900 tylko zatrzymały się na 1,5, potem jeszcze raz przy gazowałem i obroty już poszły do 3 tys ;/.
Czy może być to wina, że np uszczelniacz nie wytrzymuje tej temp i puszcza po czym bierze lewe powietrze? Jak silnik ostygnie to pracuje normalnie. Pytam bo stosowałem uszczelniacz przy mikserze LPG.
Zapomniałem dodać, że jak silnik się zagrzeje i te obroty już są na tych 3tys i zgaszę silnik po czym próbuje go odpalić to już widać, że zapala nieco gorzej.
Macie jakieś pomysły?
Pozdro
Ostatnio wymieniałem u siebie cały mono wtrysk w 1.8 RP + LPG I gen z 91r. Auto teraz odpala zdecydowanie lepiej i wydaje mi się że lepiej idzie. Ale jeżeli temperatura przekroczy bodajże 90 stopni (wskazówka w pionie) to obroty zatrzymują się na 3tys i auto samo jedzie. Dzisiaj widząc, że temp przekorczyła 90 stopni, na postoju dodałem gazu dość tak do 5tys i obroty nie powróciły już do 900 tylko zatrzymały się na 1,5, potem jeszcze raz przy gazowałem i obroty już poszły do 3 tys ;/.
Czy może być to wina, że np uszczelniacz nie wytrzymuje tej temp i puszcza po czym bierze lewe powietrze? Jak silnik ostygnie to pracuje normalnie. Pytam bo stosowałem uszczelniacz przy mikserze LPG.
Zapomniałem dodać, że jak silnik się zagrzeje i te obroty już są na tych 3tys i zgaszę silnik po czym próbuje go odpalić to już widać, że zapala nieco gorzej.
Macie jakieś pomysły?
Pozdro