Po wymianie monowtrysku b. wysokie obroty
: sob lut 26, 2011 20:46
Witam
Jak w temacie, wymieniałem dzisiaj w moi golfie 1.8 rp z lpg cały monowtrysk, początkowo wszystko chodziło cycuś glancuś, ale przejechałem się kawałek i zauważyłem ze na biegu jałowym obroty zmiast wcześniejszego 900 nagle zaczeły utrzymywać się 1000-1100 (+minimalne falowanie). Kawałek dalej to już w ogóle - auto samo dawało sobie gazu, a na luzie oboroty od dochodziły same do 3k !
Czy to może być wynik lewego powietrza? Podejrzewam, że uszczelka pod mikserem od lpg nie trzyma (dałem samą uszczelkę bez kleju/uszczelniacza)
Jak w temacie, wymieniałem dzisiaj w moi golfie 1.8 rp z lpg cały monowtrysk, początkowo wszystko chodziło cycuś glancuś, ale przejechałem się kawałek i zauważyłem ze na biegu jałowym obroty zmiast wcześniejszego 900 nagle zaczeły utrzymywać się 1000-1100 (+minimalne falowanie). Kawałek dalej to już w ogóle - auto samo dawało sobie gazu, a na luzie oboroty od dochodziły same do 3k !
Czy to może być wynik lewego powietrza? Podejrzewam, że uszczelka pod mikserem od lpg nie trzyma (dałem samą uszczelkę bez kleju/uszczelniacza)