Strona 1 z 1

Kilka problemów

: czw lut 24, 2011 17:44
autor: artur1726
Problem z wrzucaniem biegów przy zimnym silniku.
Utrzymujące się obroty po spuszczeniu pedału sprzęgła na zimnym silniku.

Kilka problemów

: czw lut 24, 2011 20:37
autor: prezesik25
artur1726 pisze:Problem z wrzucaniem biegów przy zimnym silniku.
mało oleju w skrzyni lub wlany jakiś gęstszy niż ori.
artur1726 pisze:Utrzymujące się obroty po spuszczeniu pedału sprzęgła na zimnym silniku.
może być winny silniczek krokowy - byłby do wyczyszczenia

Niech stracę - będę przez chwilę wróżką - zapewne posiadasz silnik 1.8 ABS

Re: Kilka problemów

: pt lut 25, 2011 09:55
autor: artur1726
prezesik25 pisze:
artur1726 pisze:Problem z wrzucaniem biegów przy zimnym silniku.
mało oleju w skrzyni lub wlany jakiś gęstszy niż ori.
jaki olej do skrzyni ? jest możliwa wymiana samemu ?

Re: Kilka problemów

: pt lut 25, 2011 10:09
autor: artur1726
prezesik25 pisze:
artur1726 pisze:Utrzymujące się obroty po spuszczeniu pedału sprzęgła na zimnym silniku.
może być winny silniczek krokowy - byłby do wyczyszczenia

Gdzie się znajduje ów silniczek ?

Kilka problemów

: pt lut 25, 2011 11:04
autor: prezesik25
artur1726 pisze: jaki olej do skrzyni ? jest możliwa wymiana samemu ?
korki wlewowy i spustowy odkręca się imbusem 17

Obrazek
artur1726 pisze:Gdzie się znajduje ów silniczek ?
Obrazek

Kilka problemów

: pt lut 25, 2011 18:57
autor: wojtas46
Olej Castrol taf-x 75w90

Kilka problemów

: pt mar 04, 2011 10:49
autor: henio8
Po co kupować taki olej?????

CASTROL TAF-X 75w-90 kosztuje w internecie ponad 30 zł za PÓŁ LITRA.
Podczas GDY ORYGINALNY OLEJ Z SALONU VW do szkyni, taki jak w fabryce zalewany, kosztuje 38 zł za litr!
Ja zmieniłem na oryginał z salonu, nie dość, że mam taki olej jak trzeba i nie trzeba się martwić, że zły się wleje, wystarczy podać oznaczenie skrzyni, to jeszcze skrzynia świetnie na mim działa i olej jest tańszy niż wiele zamienników.
Naprawdę, jak dla mnie, to niektórzy mają niepokolei w głowie... Jeden szukał po wszystkich sklepach jakiś o-ringów do skrzyni biegów w mk3, wkońcu znalazł za 120 zł, podczas gdy oryginały w salonie za 50 zł... Bardzo wiele rzeczy w salonie jest tańszych lub w podobnej cenie co zamienniki, ale zawsze są lepsze niż zamienniki, ja serwisuje prawie całkowicie na oryginałach.