Strona 1 z 2

Brak Ciśnienia

: pn lut 21, 2011 20:37
autor: ave86
Witam,
Panowie co może być przyczyną że po dłuższym postoju np. po nocy spada ciśnienie na listwie, była wymieniana już pompka paliwa, nie pomogło. Jaka może być tego przyczyna?
Dzięki za odpowiedzi.

Brak Ciśnienia

: pn lut 21, 2011 20:45
autor: norek111
zawsze spadnie ciśnienie po długim postoju

Brak Ciśnienia

: pn lut 21, 2011 21:05
autor: ave86
Dokładniej chodzi o kilka godzin, po czym samochód ma straszne problemy żeby odpalić bardzo długo kręci. Wymieniany był czujnik temperatury płynu chłodniczego, pompa paliwa, filtr paliwa. Wygląda tak jakby podczas palenia po kilkugodzinnym postoju potrzebował podać paliwo z zbiornika do silnika, jeżeli już odpali, mogę go zgasić i zapali na dotyk. Czym może być to spowodowane?

Brak Ciśnienia

: pn lut 21, 2011 21:52
autor: cens
nie jestem pewien, ale byc moze jest w weżykach jakiś zaworek jednokierunkowy. Takie są stosowane w wężykach do płynu spryskiwaczy i one puszczają płyn tylko w jedną stronę, a z powrotem blokują przed cofnięciem płynu do zbiorniczka i tym samym płyn jest na bieżąco. Jeśli takie są też w układzie paliwowym to może po prostu się zepsuł i całe paliwno wraca do zbiornika. Musisz się zorientować czy takowe występują.

Brak Ciśnienia

: pn lut 21, 2011 22:08
autor: wojtas46
Po dłuższym postoju np. po nocy ,po otwarciu drzwi pompka powinna podpompować paliwo , może u Ciebie ten dings nie działa .Rano przysłuchaj się dokładnie czy pompka zaskoczy

Re: Brak Ciśnienia

: pn lut 21, 2011 22:11
autor: cens
wojtas46 pisze:Po dłuższym postoju np. po nocy ,po otwarciu drzwi pompka powinna podpompować paliwo , może u Ciebie ten dings nie działa .Rano przysłuchaj się dokładnie czy pompka zaskoczy
No też tak może być, po przekręceniu zapłonu powinieneś już słyszeć pracę pompki

Re: Brak Ciśnienia

: sob lut 26, 2011 20:32
autor: airbuko
podpinam sie pod posta. Mam dokladnie ten sam problem w swoim 1.6 16V. Wymienilem filtr paliwa ale nie pomoglo, pompa jest sprawna. Problem pojawia sie jedynie po dlugim postoju. Nie mam juz pomyslow co to moze byc. VAG nie pokazuje bledow.

Brak Ciśnienia

: ndz lut 27, 2011 21:23
autor: Kavior
Tak jak wyzej ktos zauwazył po otwarciu drzwi kierowcy słychac jak pompka dobija paliwo ? Jeśli nie to zamek w drzwiach do roboty :bigok:

Brak Ciśnienia

: ndz lut 27, 2011 22:03
autor: Kajor
Do sprawdzenia regulator ciśnienia.

Pompka dobija paliwo nie tylko po otwarciu drzwi, ale też przekręceniu kluczyka do pozycji "zapłon".

Brak Ciśnienia

: pn lut 28, 2011 00:57
autor: waldemar S
Otwierając drzwi słuchaj czy włączy się na chwile pompa paliwa jeżeli nie to coś z elektryką.

Brak Ciśnienia

: śr mar 09, 2011 20:40
autor: cens
Z tym otwarciem drzwi to chyba nieprawda... Wydaje mi się że trzeba przekręcić zapłoni dopiero wtedy pompka ruszy

Brak Ciśnienia

: czw mar 10, 2011 14:04
autor: grg474
cens pisze:Z tym otwarciem drzwi to chyba nieprawda.
prawda prawda

Brak Ciśnienia

: czw mar 10, 2011 14:40
autor: Edition's
Miałem ten sam problem, że musiałem długo kręcić aby zapalił. Winny był zawór regulacji ciśnienia paliwa który znajduje się w listwie wtryskowej. Sprawdź czy nie ma paliwa w wężyku podciśnienia który dochodzi do zaworu. U mnie nabija ciśnienie przy zamkniętych drzwiach też.

Re: Brak Ciśnienia

: czw mar 17, 2011 08:42
autor: cens
grg474 pisze:
cens pisze:Z tym otwarciem drzwi to chyba nieprawda.
prawda prawda
Możesz wyjaśnić jak to dokładnie działa? Czyli kiedy auto jest zamknięte i je otwieram z centralnego to pompka już się włącza? Czy po fizycznym otwarciu drzwi? Bo u mnie z tego co zaobserwowałem włącza się ona tylko po przekręceniu zapłonu, numer z drzwiami nie działa.