Strona 1 z 1

Problem z obrotami w silniku AAM

: sob lut 05, 2011 19:07
autor: siarzewski
Witam! mam problem z silnikiem AAM. Podjechał do mnie kuzyn i narzekał na to że rano nie chce dobrze odpalać i niekiedy obroty świrują.Wyciągnełem wtrysk (jednopunkt).Odkręciłem silnik krokowy, rozebrałem i było wszystko git. Guma pod wtryskiem lekko spękana ale nie na wylot. Daje jeszcze rade. Troche wyczyściliśmy szmatą i sprowrotem do auta. i teraz zonk bo tryma cały czas nawet po nagrzaniu 1200 obrotów. Wszystkie wężyki podpięte, wtyczki też. Patrzyłem czy nie łapie lewego powierza ale nic. Tu chyba jeszcze za stary komp by robić adaptacje przepustnicy co?
W Vagu nie ma dla tego auta dostęnej grupy "098" dostępna jest tylko 001.
Co teraz??
P.S.
Powiem od razu, że wcześniej z obrotkami trzymał normalnie. Kabelki świece itd. było 2 tygodnie temu nowe zakładane.
HELP
jestem pod siarzewski_22@o2.pl lub gg 1675731
Z GÓRY DZIĘKI

Re: Problem z obrotami w silniku AAM

: sob lut 05, 2011 23:30
autor: siarzewski
A bym jeszcze zapomniał. Wywala błąd 0516 w VAG. Jak go skasuje. Chwila moment i wywala na nowo. Open or short to B.

Problem z obrotami w silniku AAM

: ndz lut 06, 2011 17:45
autor: Paweł Marek
Linka gazu ma luzu troszkę po zwolnieniu pedału?

Re: Problem z obrotami w silniku AAM

: ndz lut 06, 2011 18:15
autor: siarzewski
Paweł Marek pisze:Linka gazu ma luzu troszkę po zwolnieniu pedału?
tak

Problem z obrotami w silniku AAM

: wt lut 08, 2011 00:54
autor: Paweł Marek
Spróbuj podać pełny opis błędu, taki numer nie za bardzo - 2 zera były na początku?

Re: Problem z obrotami w silniku AAM

: wt lut 08, 2011 11:26
autor: siarzewski
Paweł Marek pisze:Spróbuj podać pełny opis błędu, taki numer nie za bardzo - 2 zera były na początku?
TAK 00516
Przypuszczam że to sypnoł się krokowy