Strona 1 z 2

Golf 2.0 2e wariujacy zaplon

: śr lut 02, 2011 20:25
autor: Paweł Marek
Wyrox pisze:na przygazowce 2250 obrotow zaplon powinien miec 6 stopni a ma ... 200 ?!
Nie odczytasz rzeczywistego wyprzedzenia z kompa w tym silniku,
2250 obrotów i 6 stopni to dla silnika na digi z mk2 PF i PB. W 2E patrzysz normalnie - na jałowych obrotach ma mieć te 6 stopni. Przegazówka na parę sekund natomiast czasem spowoduje ustabilizowanie znaku na wolnych - łatwiej ustawić . Wiem że to nie odpowiedź na twoje problemy

Golf 2.0 2e wariujacy zaplon

: śr lut 02, 2011 22:41
autor: FIRERS
o witam podlacze sie do tematu bo widze podobienstwo z moim dawnym autku. byl to golf 2.0 2e 92 rok. ja tez nie moglem ustawic zaplonu wypadal jak chcial mierzac go strobem na wcieciu w oczku skrzyni... podesle ci moje tamaty ktore kiedys pisalem i wzyskalem tu wiele podpowiedzi..

Golf 2.0 2e wariujacy zaplon

: śr lut 02, 2011 22:42
autor: FIRERS
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=165362" onclick="window.open(this.href);return false;

Golf 2.0 2e wariujacy zaplon

: śr lut 02, 2011 22:44
autor: FIRERS
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=135488" onclick="window.open(this.href);return false;

Golf 2.0 2e wariujacy zaplon

: śr lut 02, 2011 22:45
autor: FIRERS
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=170109" onclick="window.open(this.href);return false;

Golf 2.0 2e wariujacy zaplon

: czw lut 03, 2011 10:28
autor: FIRERS
u mnie rozwiazaniem bylo wymienic skrzynke bezpiecznikow, obroty wrocily na 800 i jak siekiera przybil. mfa pokazywalo juz rozrmalnie, spalanie spadlo do 8.6 litra przy spokojnej miastowej jezdzie

Golf 2.0 2e wariujacy zaplon

: czw lut 03, 2011 12:50
autor: FIRERS
odlacz przeplywke i zobacz jak bez niej jedzie

Golf 2.0 2e wariujacy zaplon

: pt lut 04, 2011 12:18
autor: FIRERS
co do szarpania i braku mocy to ustawienie zaplonu ma wplyw na reakcje na pedal gazu . jesli ty nie umiesz tego ustawic bo ci sie to krwawi . sprawdz przekazniki czy nie maja zimnych lutow i musisz analogowym miernikiem sprawdzic zasilanie kompa musi byc stabilne bez skokow i prawie rowne napieciu akumulatora . i napiecie na cewce i na hallu . potencjometr przepustnicy wyminiales ??? u mnie skrzynka bezpiecznikow byla z tylu ponadpalana niektore piny byly innego koloru. i czy masz szyber bo ja mialem i podejzewam ze kiedys tam mogla woda sie dostac ... przez zapchany odplyw przy drzwiach .