Niestabilne obroty podczas przygazówki na postoju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Niestabilne obroty podczas przygazówki na postoju
Witam, jak w temacie, gazując na postoju nie sposób utrzymać stałych obortów np. 2000, 2500 3000 obrotów. Trzymając pedał w stałej pozycji obroty powoli falują w sporym zakresie.
Macie tak samo czy macie jakies podejrzenia co mogło paść? W autach innej marki nie ma takiego objawu.
Nie za bardzo wiem do czego się przyczepić na szybko wszytsko jest wporzo, elektronicznego pedału gazu nie sprawdzałem...a w tym kierunku mnie ciągnie..
Macie tak samo czy macie jakies podejrzenia co mogło paść? W autach innej marki nie ma takiego objawu.
Nie za bardzo wiem do czego się przyczepić na szybko wszytsko jest wporzo, elektronicznego pedału gazu nie sprawdzałem...a w tym kierunku mnie ciągnie..
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Niestabilne obroty podczas przygazówki na postoju
No to chyba masz w blokach parametry z pedału gazu?Jacek75 pisze:elektronicznego pedału gazu nie sprawdzałem
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Niestabilne obroty podczas przygazówki na postoju
Na vag pedał chodzi płynnie, przepustnicę czyściłem i adaptowałem, nie było dużo syfu. Lewego na plak nie ma. Jedynie po trasie wyuczona addytywnie w 32 wynosi -8 ale to chyba nie tragedia... Sonda "szeroka" a to obmierzyc to zawsze problem.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Niestabilne obroty podczas przygazówki na postoju
Zdradź patent?Jacek75 pisze:Lewego na plak nie ma
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Niestabilne obroty podczas przygazówki na postoju
Samostart w sprayu lub plak do tapicerki. Ale lewizna z reguly faluje na jałowych lub niskich bo komp chce wyrownac a im wyzsze obroty tym mniejszy wplyw lewego. A tu każde obroty oprócz jałowych faluja. Podczas jazdy da sie utrzymac stałe obroty - dziwne to to...
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Niestabilne obroty podczas przygazówki na postoju
Czyli że zwiekszasz dawkę na biegu jałowym plakiem, rozumnę .Jacek75 pisze: z reguly faluje na jałowych
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Niestabilne obroty podczas przygazówki na postoju
ANO
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Niestabilne obroty podczas przygazówki na postoju
Ale podobne objawy widziałem po rozładowaniu akumulantora, kiedy sterownik tracił nastawy podstawowe. Powiadasz, że to nie jest wina przepustnicy?
A tak przy okazji, w silnikach AEX zdaje się, gdzie adaptację robiło się w grupie 001 ( dobrze ? ) pisali, że trzeba przed adaptacją usunąć stare nastawy podstawowe, bo inaczej nie będzie ok. Możesz się wypowiedzieć w tym temacie?
A tak przy okazji, w silnikach AEX zdaje się, gdzie adaptację robiło się w grupie 001 ( dobrze ? ) pisali, że trzeba przed adaptacją usunąć stare nastawy podstawowe, bo inaczej nie będzie ok. Możesz się wypowiedzieć w tym temacie?
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Niestabilne obroty podczas przygazówki na postoju
Podkładałem inną przepustnicę z dawcy, nic nie zmienia. Kasowałem nastawy. Czasem trzeba czasem nie. Generalnie strasze (simos) lubią kasowanie, tak też mówi serwisówka.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Niestabilne obroty podczas przygazówki na postoju
A jak to się poprawnie robi?Jacek75 pisze:Kasowałem nastawy
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Niestabilne obroty podczas przygazówki na postoju
Że tak powiem po vagowskiemu 01 10 0 test 0 save kapujesz?
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Niestabilne obroty podczas przygazówki na postoju
Jasne, już mnie się kojarzy, ale mądrego to i przyjemnie posłuchać ,jak mówił Pawlak
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Niestabilne obroty podczas przygazówki na postoju
Nie daje mi to spokoju, nie umiem tego wytłumaczyć: chce na postoju tak wcisnąc pedał gazu aby było powiedzmy 2400 obrotów. Ustalam położenie pedału a silnik spaceruje mniejwiecej 1500-3000, zaczynam kompa podejrzewać, w logach nic cisza, albo czegoś nie widzę... Na jałowych stoi w miarę stabilnie 680+-25 na VAG
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Niestabilne obroty podczas przygazówki na postoju
U mnie falowało przy padniętej sondzie podobnie jak u Ciebie , chciałem mu jedne obroty a on trzyma i za chwilę w dół... błędów nie mogłem odczytać bo nic się nie chciało łączyć z moim bolidem więc sprawdzałem metodą prób i błędów.. w końcu padło na sondę, gaziarze mówili że jest ok, ale w końcu znajomy ją przemierzył i oscylowała 10 sek bogato/5 sek ubogo... no i przez to było raz kopyto a raz muł..
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości