Swap 2.0 8V na 2.0 16V

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pitus85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt paź 29, 2010 14:39

Swap 2.0 8V na 2.0 16V

Post autor: pitus85 » śr sty 26, 2011 17:38

Witam. Mam takie pytanko jak wyglądałby swap 2.0 8V na 2.0 16V. Czy trzeba zmieniać cały osprzęt, czy wystarczy tylko sam silnik?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Swap 2.0 8V na 2.0 16V

Post autor: Paweł Marek » śr sty 26, 2011 18:35

zawsze potrzebny jest osprzęt do danego silnika, pomijając wszystkie inne problemy o których nic nie da się pisać jeśli nie wiadomo co za silnik i z czego ma być


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pitus85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt paź 29, 2010 14:39

Swap 2.0 8V na 2.0 16V

Post autor: pitus85 » śr sty 26, 2011 18:48

Pytam ponieważ te silniki na pierwszy rzut oka wyglądają podobnie. Ja w swoim mk4 mam silnik AQY 2.0 8V a jezdziłem golfem III z silnikiem 2.0 16V i jest masakra.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Swap 2.0 8V na 2.0 16V

Post autor: Yuri » śr sty 26, 2011 20:01

Moim zdaniem taki swap jest bez sensu. Po co Ci ABF skoro w palecie Mk4 masz 1.8T?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości