problemy z obrotami w golfie

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

paci
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 23, 2010 20:35

problemy z obrotami w golfie

Post autor: paci » ndz sty 23, 2011 14:54

koledzy pomóżcie mam problem z moim golfem II ma on silnik 1.3 cl jest na gaźniku i jak auto odpale to strasznie są duże obroty wczoraj przeczyściłem gaźnik ale to nic nie dało przepustnica sie otwiera do pozycji pionowej .myślałem ze to może być czujnik temperatury ale jest dobry w sumie wentylator mi sie włacza ale na liczniku pokazuje mi maks temperature no i nieraz kontrolka mignie jak jest wilgotno w w kruccu od pompy wodnej mam też jeden czujnik czarny niby jest on od ssania jego też wymieniłem ale to samo z tymi obrotami ma cały czas wysokie co to drodzy koledzy może być a gaźnik mam 2 EE pierburg pomóżcie co z tym fantem zrobić



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problemy z obrotami w golfie

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 23, 2011 16:59

Daj fotki, jest coś namieszane albo ty mieszasz, niema normalni 2EE w 1.3 tylko najczęściej 2E3


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

paci
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 23, 2010 20:35

Re: problemy z obrotami w golfie

Post autor: paci » ndz sty 23, 2011 21:33

znalazłem na gaźniku oznaczenia takie 030129016B VW / AU 6 144 i pisało 2E przepraszam moze sie pomyliłem szybciej



Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

Re: problemy z obrotami w golfie

Post autor: gasiorx » ndz sty 23, 2011 21:40

paci pisze:jak auto odpale to strasznie są duże obroty wczoraj
ile dla ciebie wynoszą te wysokie obroty, bo na ssaniu zimy moiże podeśc pod dwa tys. i to jest do przyjęcia jeśli szybko schodzi potem

paci pisze:w kruccu od pompy wodnej mam też jeden czujnik czarny niby jest on od ssania
czarny jest od wskazówki temperatury w liczniku a za ssani odpowiada niebieski, weż zdejmij wtyczke z niebieskiego i odpal i zobacz co się będzie działo wtedy



paci
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 23, 2010 20:35

problemy z obrotami w golfie

Post autor: paci » ndz sty 23, 2011 22:11

odłaczałem ten niebieski i nie ma zadnej poprawy a te obroty mogą być ponad 2 tys obrotów auto po prosto wuje
a nie mam obrotościomierza to nie powiem dokładnie ile jest



paci
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 23, 2010 20:35

problemy z obrotami w golfie

Post autor: paci » ndz sty 23, 2011 22:21

Obrazek a to rysunek tego gaźnika



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problemy z obrotami w golfie

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 23, 2011 23:09

paci, Paci twój gaźnik to Pierburg 2E3 czyli taki jak ma być w 1,3. Zawsze zaczyna się w tej sytuacji od kontroli szczelności wszystkich weżyków podciśnieniowych oraz podstawki od gaźnikiem. Nieszczelność mniej więcej wykryjesz pryskając po podejrzanych miejscach dowolnym palnym dezodorantem, na pracującym silniku. Chwilowy wzrost obrotów po pryśnięciu oznacza dziurę i tzw fałszywe powietrze.
Jeśli nic nie znajdziesz pytaj dalej ale poczytaj trochę podobne tematy na forum, szukajka jest na dole.
Poradą o czujniku się raczej nie sugeruj


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
gasiorx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:34

problemy z obrotami w golfie

Post autor: gasiorx » pn sty 24, 2011 00:32

u mnie akurat niebieski czujnik był powodem takiej fiksacji obrotów, faktycznie jeśli coś jest nieszczelne może tak być, ale wysoki obroty to predzej problem podcisnienia lub jakiejs dyszy nieszczelnej podstawki tu by bylo raczej odwrotnie, zawsze mozna poregulowac obroty na gazniku z lwewj strony jak stoisz od czola auta masz plastykową rurke wkladasz srubokret i w lewo sie zmniejsza obroty tylko musisz miec wyczute skoro nie masz obrotka czy jak silnik zejdzie z ssania to jest ciut mniejsze obroty czy nadal tak wyje



paci
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 23, 2010 20:35

problemy z obrotami w golfie

Post autor: paci » pn sty 24, 2011 21:43

znalazłem to miejsce i znajduje sie z tyłu gaźnika mam urwane przy wejsciu do litery B pewnie bede musiał to kiedyś kupić jak na razie uszczelniłem to silikonem ale czy długo to wytrzyma to ja nie wiem ! a te wysokie obroty ustępują jak dopiero wiatrak mi sie włączy od chłodnicy no i nieraz skoczy z obrotami . a mam małe pytanko co też może być pzryczyną tak jakby wyrzutu z rury wydechowej wody albo podobnego zwiazku auto jest w garażu teraz i to mnie ciekawi .
również dziekuje za rade !



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości