Strona 1 z 1

problem z obrotami

: pt sty 21, 2011 15:01
autor: basiur3
Witam serdecznie zwracam się o pomoc czytelników forum bo nie znalazłem odp. na mój problem. Mam golfa 2 1.6 benzyna silnik PN na gaźniku 2E2 i ostatnio mam z nim problem gdy odpalę go rano na benzynie(pali od strzała) wchodzi ładnie na obroty lecz po chwili spada z obrotów dusi go aż prawie gaśnie muszę go trzymać na lekkim gazie żeby nie zgasł. Po ok.2minutach trzymania go na gazie już jest wszystko dobrze obroty wracają do normy,myślę czy to nie jest wina czujnika temperatury jeśli się mylę proszę o inne wskazówki. Pozdrawiam

problem z obrotami

: pt sty 21, 2011 16:18
autor: Lipek81
Albo masz gaźnik 2EE, a nie 2E2, albo nie masz silnika PN, albo masz silnik PN do którego ktoś wstawił gaźnik 2E2. Silnik PN zawsze miał gaźnik 2EE. Upewnij się co do typu i daj znać.

problem z obrotami

: ndz sty 23, 2011 22:21
autor: basiur3
Lipek81, Wszystko co napisałem się zgadza nawet z książka patrzyłem w tym silniku był gaźnik 2E2 lub 2EE

problem z obrotami

: ndz sty 23, 2011 22:21
autor: basiur3
Lipek81, Wszystko co napisałem się zgadza nawet z książka patrzyłem w tym silniku był gaźnik 2E2 lub 2EE

problem z obrotami

: ndz sty 23, 2011 23:13
autor: Paweł Marek
basiur3, nie dubluj postów, oraz wiedz źle czytałeś, PN ma 2EE, a RF lub EZ o tej samej pojemności Pierburg 2E2. Więc daj fotki, a jeśli jesteś pewien że to 2E2 - zainteresuj się działaniem siłownika pull down czy właściwie steruje przepustnicą rozruchową. Najczęstsza usterka to pęknięcie w nim membrany

problem z obrotami

: ndz sty 23, 2011 23:13
autor: Lipek81
Był tylko 2EE. Jeżeli był 2E2 to ten silnik nie miał oznaczenia PN. W jakiej książce to wyczytałeś?

problem z obrotami

: pn sty 24, 2011 10:26
autor: asderty
sprawdź czy po prostu chodzi ssanie :)